Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,


Samochód: BMW E46 316ti COMPACT, 1,8, 85 kW, N46, 2004 rok


Po odpaleniu silnik klekocze przez jakiś czas. Przechodzi mu po chwili, po czym ponowne odpalenie i znowu klekocze. Czasami to taki klekot niejednostajny, taki nierówny, jakby już przestawał, ale jednak znowu zaklekocze. Przegazowanie na ty klekoczacym silniku to też klekot wzmagający się wraz ze wzrostem obrotów. Jak klekotu nie ma, to przegazowanie normalne bez klekotu. Co to może być?

Opublikowano

Wymienione. Przed wymianą i po to samo.

A Vanosy? Czy one mogą powodować taki klekot? Może ktoś już to miał podobne objawy w dokładnie tym silniku?

Opublikowano
Niestety duzo czesci moze klekotac oddaj do jakiegos mechaniora bo sam jak nie masz pojecia to nic nie zrobisz.
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Opublikowano
Ogólnie pojęcie mam, tylko mało z BMW do czynienia do tej pory. Tu są stosowane rozwiązania charakterystyczne tylko dla BMW, np. Vanosy, stąd liczyłem że ktoś coś od razu podpowie. Do mechanika oczywiście, ale ten też pewnie zacznie wymieniać po kolei i będzie patrzył czy pomogło. Wstępnie chciałem coś sam ustalić, np. sprawdzić jakieś typowe usterki dla tego silnika. Mogę wrzucić logi z inpy, choć klekot to pewnie sprawa mechaniczna, to jednak może coś pomogą.
Opublikowano
A błędy jakieś masz? Możesz sprawdzić disem vanosy i zobaczysz czy wtedy klepie i czy wystraja go z odpowiednim kątem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.