Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jako, że moje aktualne zaciski nadają się do regeneracji to ostatnimi czasy zastanawiam się nad zamianą hamulców z 335 do mojej 330xi - powód wiadomo, bezpieczeństwo + wygląd. Przeglądałem forum i znalazłem jedynie tematy m.in zamiany z 335 do 320d. Podejrzewam również, że jest kilka osób na forum które już bawiły się w taką przeróbkę i mogą co nie co doradzić. Pytań mam kilka:


- czy różnica będzie spora w porównaniu 330/335 przy dynamicznej jeździe autostradowej.

- Zacisk, jarzmo, tarcza, klocek - wiadomo do wymiany, reszta pasuje plug&play czy trzeba czymś jeszcze się zainteresować?

- Jest jakakolwiek różnica pomiędzy zaciskami z 335d a 335i?


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hamulce w 335i oraz 335d są takie same.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jak masz 348 to zostaw sa idealne wystarczy dobre tarcze i kloci .Ja mam teraz zestaw schmidmana i jest bajka a czesto zwalniam z 240 do prawie zera jak jakis osiolek mi wyleci i jest jak kotwice bym wywalil.
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moim zdaniem dużej różnicy między 348 a 330 nie będzie jeżeli chodzi o siłę hamowania.natomiast na pewno robotę wizualnie robi zacisk z 348mm - szczególnie jak się go pomaluje w jakiś ciekawy kolor i widać go przez felgę. generalnie tak jak kolega napisał: podstawa to dobry klocek i tarcza. jakbyś jednak szedł w stronę 348 to na przód i tył mam na sprzedaż jedne z lepszych klocków - EBC Yellowstuff ;)
Opublikowano
Po VINie - 330, po zmierzeniu - 330 mam. Czyli rozumiem, że 348 pasują do zacisków od 335? A jak z resztą Panowie? zakup zacisków używanych, klocków i tarcz i wszystko wchodzi bez większych komplikacji?
Opublikowano
Poszukałem, pomieliłem i dobrze rozumiem, że hamulce LCI z wersji 330 są takie same jak z 335 - rozmiar 348? Nadal mimo wszystko nie umiem znaleźć informacji czy wszystko pasuje plug&play czy trzeba rzeźbić. Znalazłem jedynie temat ze swapem z 330 do 320 :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w realoem sprawdzisz sobie po vin czy masz 330 czy 348. widać to też od razu po zacisku z przodu

tarcza 348 ma taki zacisk:

attachment.php?s=3f67ac7762ee3ff2854f445f123bcec4&attachmentid=20170&stc=1&d=1400428599


masz taki z przodu? jak nie to masz 330. jak chcesz 348 to kupujesz taki kompletny zacisk, tarcze i klocki.finito. jak już ktoś słusznie napisał te informacje są na forum. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.