Skocz do zawartości

Ciężko pali na ciepłym bmw 3.0 m57 184


Tomanhez

Rekomendowane odpowiedzi

Witam


Bmw e38 3.0d rano pali bez problemu jak jest ciepły to jak go zgasze to kilka sekund po zgaszeniu odpali ale później już ma problem

Muszę go długo kręcić i jakoś tam załąpie..


na analog values 1

Rail pressure na ciepłym 286mbar

Pre supply 3.19mb


Czy 3.19 dla pompki progowej to nie jest zamało?


jak już auto odpali to jest ok

Miał jeden błąd pompki progowej ale jak go skasowałem to później już sie nie pojawiał


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie ma błędu położenia czujnika wałka rozrządu lub wału?


Jak odpali, patrz czy ciśnienie trzyma się w różnicy 10mbar, jak waha się bardziej to regulator ciśnienia na pompie CR pada, lub jego uszczelka.


Zobacz na zapłonie jakie podaję ciśnienie. No i świeczki, można sprawdzić - ich oporność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.