Skocz do zawartości

E92 330d N57 odma oleju??


KorK

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zdejmując i czyszcząc kolektor dolotowy (swoja droga jesli ktos potrzebuje pomocy to moge zrobic poradnik lub wyslac troche informacji na priv) zauwazylem ubrudzony olejem dolot powietrza do turbo. Szukając przyczyny dotarlem do tego co zaznaczylem na zdjeciu. Moje pytanie :Czy to filtr odmy oleju? Czy da sie to rozebrac i przeczyscic lub kupić nowy filtr?


https://zapodaj.net/2c07ed4b8d2d7.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tu odma jest zintegrowana z pokrywą głowicy, więc nic nie wyczyścisz/wymienisz.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Hej!

Mam ten sam problem, ogólnie samochód tracił moc, czasami nawet prawie zgasł, okazało się że mam luźny wąż od intercoolera(za intercoolerem od strony kolektora ssacego), gdy chcialem go rozebrać okazało się że jest sporo oleju, myślałem że puścilo może turbo ale jak patrzyłem to było też sporo oleju w tej rurze od odmy, tak jakby ona puściła i poszło dalej.

Teraz mam pytanie, czy dalej masz olej w tej rurze?

I czy wąż siedzi ciasno, końcówka przy kolektorze, ja musiałem na sile skręcić cały ten plastikowy wąż i jakoś się trzyma ale to nie rozwiązanie :(

I jeszcze skąd się wziął olej

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Sorry, ze dopiero teraz odpisuje... Ja rowniez mialem lekko zaolejony wężyk od odmy. Pomogła wymiana na nowy. Nic nie cieknie i nic nie jest zaolejone. Odrobine oleju rowniez znalazlem w ukladzie IC lecz nie mam ubytkow oleju i turbo raczej tez nie puszcza z tego co sprawdzalem wiec na razie sie tym nie przejmuje tym bardziej ze w planach jest hybryda.

Co do czyszczenia: sprawdzic kilka razy czy odkrecilo sie wszystkie śruby od kolektora dolotowego(jedna, jest trudnodostepna z tylu, druga jest schowana w kolanie kolektora) zanim zaczniemy go targac na sile co zapewne sie zdarzy bo uszczelki po 100k kilometrow potrafia trzymac jak silikon. Na kolanie kolektora od strony grodzi jest rowniez wiazka zapieta o kolektor(wystarczy ja wysunac), tez potrafi niezlextrzymac i napsuc nerwow jesli sie o tym nie pamieta. Nalezy oczywiście zdemontowac podszybie ponieważ kolektor siedzi dosc gleboko i nawet z rozebranym ppdszybiem nie jest latwo go wytargac.

Co do klap: nie ma sensu ich demontowac w tych modelach. Sa okragle i nie ma mozliwosci aby sie urwalo cos i wpadlo do silnika jak to mialo miejsce w poprzednich modelach. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.