Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, mam w głowie swój projekt na E36. Zamierzam zakupić E46 na graty w tym silnik i podzespoły. ((normalny jeżdżący angol z M54B30 + 6 biegowa skrzynia))


W mojej głowie zrodziła się myśl aby przenieść napęd (( w tym wał i dyfer z E46 do E36)) oraz skrzynie. Wiem że skrzynie da się włożyć z E46 do E36 po ówczesnych przeróbkach ale co z wałem i dyfrem i resztą w tym przeguby i tym podobne?


Teraz zasadnicze pytanie brzmi. Czy to jest po odpowiednich przeróbkach wykonalne? Czy raczej tylko moje fantazje? Na ten moment mam w swoim małą głowę z tego co się orientuje one potrafiły się sypać przy dużych mocach. Czy lepiej zakładać dużą głowę i krótszy wał? Od E36 2.5+


Zakładając że mam odpowiedni budżet i z takimi opcjami co opisałem co wydaje się być według was rozsądniejsze?

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dyfer (napęd) w e36 jest trwalszy niż w e46. No i do e36 możesz założyć szperę, do e46 tanio nie. Trzeba przerobić wiązkę silnika pod e36, trochę pokombinować i wszystko poza ekonomizerem będzie działać.
  • Lubię to 1
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.