Skocz do zawartości

m47n chlapie smar z okolic dyfra


MiłyOn92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie miałem wymienianą uszczelkę dyfra po prawej stronie tutaj jak przykręcona jest półoś.Olej nie wycieka z dyfra już ale ciągle z tyłu chlapie mi smarem :roll: smar podczas jazdy jest rozpryskiwany do góry po dyfrze,tulejach.Na pewno nie jest to olej.Przyjżałem się prawej i lewej półosi.Osłony mają całe wszystko suche..to skąd smar się bierze? pomoże ktoś?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
a oslony półosi sie trzymaja czy sie zsuwają

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie tutaj fotki


https://zapodaj.net/c8a798b6c470a.jpg.html


https://zapodaj.net/5c8eb3901d19f.jpg.html


https://zapodaj.net/06a591553ea4f.jpg.html


https://zapodaj.net/2fb848832e1b7.jpg.html


https://zapodaj.net/693ad0f43238a.jpg.html


Obejrzałem na kanale cały tył i wszystkie osłony gumowe półosi są całe nic nigdzie nie zsuwa się ani z pod osłon smar nie wychodzi.Jedynie to tutaj jak flansza,która do dyfra wchodzi.Ale tam jest tylko olej w dyfrze to skąd smar? obejrzałem dokładnie wszystko i na pewno nigdzie z gum półosi to nie idzie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
PO fotkach jakie pokazałeś wygląda to na olej z dyfra. Do wymiana będzie zimering uszczelniający nr 14 http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AL91-EUR-05-2000-E46-BMW-330d&diagId=33_1021

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mechanik mi zmieniał ten oring bo poprzedni fabryczny puszczał założony corteco i dalej to samo :( albo go trzeba głębiej wbić i może nie wbił tak jak trzeba


ale skąd ten smar


czy moze byc dyfer uszkodzony gniazdo i nowe oringi nic nie dają :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
smar w tym miejscu moze byc tylko z przegubu ale widać ze gume masz suchą i czystą. Moim zdaniem to olej do którego przykleja sie piach i tak to wygląda. Mechanik moze coś zrobił nie tak przy montażu. Sprawdź to duzo roboty przy tym nie jest. Wystarczy odkręcić te 6 czy 8 śrub od strony dyfra a potem ta flansze co wchodzi w dyfer szarpnąć , wyciągnąć. Jest po prostu wciśnięte to w dyfer. Troch siły trzeba użyć bo jest to na zabezpieczeniu

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.