Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam kolejny problem z BMW. Przekopałem forum i troche tego jest ale każdy objaw inny :( Od jakiegoś czasu podczas jazdy zapalają się żółte kontrolki ASB auto na podnośniku itd+komunikat flat tyre plus Zredukowana moc.Dodam że stało się to po tym jak boksowałem w sniegu i nie mogłem wyjechać :) Możliwe że jakiś czujnik zabrudziłem?? Po zgaszeniu i uruchomieniu czasami się resetuje czasem zostaje,ale ogólnie daje się to skasować INPA tylko że ustrojstwo powraca. Wymieniłem akumulator bo był od nowości AGM 80ah na zwykły Bosch 85AH. Zarejestrowałem wymianę na nowy, chciałem również zakodować ale się na dało na 85ah bo albo jest 80 albo 90. Zobaczyłem że był zakodowany zły (-B080) czyli zwykły a ja miałem AGM. Teraz chyba jest ok skoro mam zwykły BOSCH? Kontrolki wracają jak g.... czyli nie akumulator. Ładowanie w ukrytym menu na postoju z obciążeniem 14.4 V, podczas jazdy od 14.5 do 14.7 czyli alternator raczej ładuje... Odłączyłem małą niebieską wtyczke na minusowej klemie, zobaczymy czy poprawi się (chociaż to głównie przypadłość E60), jeżeli tak to mniemam że błąd tej inteligentnej klemy minusowe?? Mam również błąd bluetooth i nie działa on, czy możliwe że to on jest problemem?


Z Góry dzięki

Opublikowano
Sprawdź które koło powoduje błąd abs, jeśli tylne, to na 99% winna jest koronka na półosi. Pod koronkami tworzy się rdza, która odkształca koronkę, aż do pęknięcia. U siebie wymieniłem obydwie. Czujniki były przytarte od zniekształconych koronek, jednak nieuszkodzone, działają do dziś. Wymiana koronek na półosiach jest łatwa, poradzi sobie każdy.
Opublikowano
IBS wpiąłem z powrotem. bo nic to nie dało Tych czujników jeszcze nie sprawdzałem, ale sprawdziłem napięcie na pełnym obciążeniu. Po odpaleniu auta około 15v potem spadło do 14.4 po włączeniu wszystkich swiateł dalej ponad 14 ale po włączeniu grzania siedzeń i tylnej i przedniej szyby napięcie spadło do około 13.1V.To chyba stanowczo za mało ?? Podniosło się dopiero po wyłączeniu dwóch ostatnich elementów. Myślicie że alternator? Pozatym wykasowanie w INPA tych wszystkich błędów działa tylko do kolejnego uruchomienia auta. Rozrusznik długo kręci i wkońcu zapala ale z choinką na desce rozdzielczej :(
Opublikowano
Sprawdź które koło powoduje błąd abs, jeśli tylne, to na 99% winna jest koronka na półosi. Pod koronkami tworzy się rdza, która odkształca koronkę, aż do pęknięcia. U siebie wymieniłem obydwie. Czujniki były przytarte od zniekształconych koronek, jednak nieuszkodzone, działają do dziś. Wymiana koronek na półosiach jest łatwa, poradzi sobie każdy.

 

Kolego sprawdziłem Inpa Wheels speed czy to jest test abs bo dokładnie testu absolwentów nie znalazłem. Jeżeli to jest to,to wszystko jest ok,wszystko rowniutko.Jakies pomysły może przewód od masy,tylko gdzie go szukac?

Opublikowano
Pisze sam w tym temacie bo chyba nikt nie ma pomysłów. Dziś po podpieciu ponownym kompa pojawił sie błąd 2A94 czujnik położenia wału korbowego, na Brytyjskim forum wyczytałem że może to być to -różne kontrolki na desce problemy z rozruchem i ograniczona moc. Ktoś może ma jakiś pomysł jak to sprawdzić czy rzeczywiście to jest to??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.