Skocz do zawartości

M67 740D - raz jedzie raz nie jedzie.


DDR24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Problem do dzisiejszego dnia nie do rozwiązania. Samochód raz jedzie raz nie jedzie. Co to znaczy, raz ma moc a po chwili ją traci, np rozpędzę się do 150 czasami dobrze tak jak ma być to odczuwalne a czasami mułowato i powiedzmy przy tych 150 wskazówka stanie na 10 - 15 sekund odczuwalne ewidentne przyduszanie, tak jakby mu brakowało oddechu, po tych 10-15 sekundach trzymając nogę w jednym położeniu na pedale gazu znów zaczyna nabierać mocy i przyspieszać należycie, po kilku sekundach znów jest przyduszony ale raczej większy okres czasu jest przyduszony niż jedzie jak powinien. Przepływomierze nowe oryginalne boscha, zastanawiam się czy nie ma jakiegoś czasowego sterownika, może sterowniki turbin, bardzo ciekawa sytuacja kiedyś na forum ktoś miał podobny problem ale nie wiem czy został rozwiązany. Oleju w skrzyni jeszcze nie wymieniałem, teraz mam zamiar to zrobić, może to mieć coś do rzeczy hmmm. Filtry i pozostałe oleje wszystko na bieżąco wymieniane, teraz całe zawieszenie zrobione a silnik ma problem hmmmm.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Miałem to samo, u mnie to był zacięty nastawnik lewej turbiny.

 

Myślałem nad zakupem tych sterowników ale po co jeżeli można je jakoś sprawdzić?? Anuż będzie to co u Ciebie :)

 

Sprawdz wszystkie przewody od podcisnien

 

A te przewody jak najlepiej sprawdzić?


Z góry Wam bardzo dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Mi tez pokazywalo bledy przeplawek ale po podmianie na nowe bledy dalej byly. Zacznij od najprostrzej i najtanszej rzeczy czyli od sprawcenia przewodow podcisnienia. Moze ktorys jest dziurawy, albo go niema, albo go zassalo oraz szczelnosc dolotu. Daj auto komus ogarnietemu i w ciagu jednego dnia bedziesz miec diagnoze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

turas123 - dziękuję.


Hubertluty : Nie było mnie trochę czasu na forum do dzisiaj gdzie dwa dni temu pojawiła się usterka z ogrzewaniem (nowy post).


Nie rozwiązałem jeszcze problemu, miałem trochę spraw na głowie ważniejszych. Do tego czasu zdążyłem wymienić większość zawieszenia przód jak i tył, silnika nie ruszałem. Co do usterki z mocą będę to chciał robić za jakiś miesiąc lub dwa, od razu przy wymianie oleju w skrzyni. A dlaczego pytasz ? masz ten sam problem :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tak mam ten sam problem, komputer pokazywał błąd sterownika prawej turbiny, zdemontowałem i poszedł do regeneracji teraz już błędu nie pokazuje a auto dalej ma spadek mocy o 50% oraz zrzuca jeden bieg w dół - czyli tryb awaryjny dzieje się tak kiedy jej dobrze podłożę do pieca lub np. Lecę 160 przez dłuższy czas, wystarczy że na chwilę jej popuszcze i wszystko wraca do normy, kiedy jeżdżę spokojnie to nic się nie dzieje.

Nie wiem gdzie dalej szukać przyczyny.

Czy to mogą być przepływomierze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Odświeżam temat, i jak wymieniłeś przepływki i jest ok? U mnie dalej muł - nie wiem gdzie z tymi nastawnikami podjechać, albo skrzynia się kończy hmmm nie mam pojęcia. Ze śląskiego jestem - może byś kogoś polecił Hubert?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.