Skocz do zawartości

M235i montaż downpipe - wrażenia z jazdy + Program 390 / 590


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Witam,


Ktoś robił?

Jak ominąć błąd check engine? Nie mówię o robieniu programu bo to potem.


czy zwykłe "emulatory sondy lambda" za 5 zł dadzą radę?


ew. to sama opcja jest w N55 to proszę o przepięcie.

Edytowane przez tudm
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

czy zwykłe "emulatory sondy lambda" za 5 zł dadzą radę?

to jest tragedia - rano czy później dostaniesz check

Jaki vin masz ?

Mogę wyłączyć kontrolę tylnych sond bez grzebania w mapach !!! Powiem odrazu - drogo, bo to jest fabryczne rozwiązanie euro2 !

  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Punkt odniesienia: auto mam krótko ale zdążyłem przywyknąć do prowadzenia, brzmienia i mocy.

Jest to: F22, M235i, silnik N55B30O0, RWD, manual z tyłu dyfer z LSD, dodatkowe wyposażenie biedne. Póki co bez żadnych modów.

Auto jest zwarte, zwinne szybkie, elastyczność jest bardzo dobra.

Paliwożerność:

- miasto: 13-14L/100km, myśle można i mniej trochę i dużo więcej,

- trasa: 8-12L/100km ale da się spokojnie więcej, mniej chyba już nie,


Down pipe, RM Motors, wersja bez kata, dedykowana do modelu.

Obserwacje:

- znacznie głośniejszy wydech, strzały z wydechu też głośniejsze jak i jest ich więcej, brzmienie nie zmieniło znacząco swojej barwy, bym powiedział, że zrobiło się lekko wyższe, jak ktoś szuka basowego niskiego to nie tędy droga,

- większa moc/moment jest to znacznie wyczuwalne, szczególnie do czuć do 4k rpm,

- większa responsywność na gaz, w każdym programie oprócz eco,

- minus to zapach, spaliny, teraz są dużo bardziej wyczuwalne i uciążliwe, mam nadzieje, że coś mi się uda doszczelnić, jak nie to jest to dla mnie znaczący minus

- póki co check engine nie wyskoczył ale się z tym liczę i jak to się nastąpi to jadę na hamownie

Podsumowując: jak ktoś szuka momentu, mocy i głośniejszego wydechu to jest to idealny mod przy umiarkowanej cenie.

Często się mówi, że jest to jeden z bardziej wartościowych w ujęciu zysk/cena

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przy silniku N55 ktoś ma doświadczenie jak jest z charge pipe/boost pipe przy programie?

Jak z IC przy programie?

Zmieniać czy nie? Na jaki, co warto?


ten silnik jest w gamie BMW w dużej ilości modeli, jakby ktoś widział podobny temat proszę o info.

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.