Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od pewnego czasu mam problemy z samochodem przy ruszaniu auto szarpie i na biegu jałowym nie równo pracuję oraz wydaję mi się że trochę kopci na biało,więc postanowiłem podłączyć auto pod komputer i wyświetliło takie oto błędy:


-czujnik tlenku azotu,elektryczny

-czujnik tlenku azotu,sonda lambda liniowa

-czujnik tlenku azotu,podwójna sonda lambda

-czujnik pozycji wału korbowego: wlotowy wał rozrządu


Zabiegi, które wykonałem to wymieniłem cewki oraz świecę i wyciągnąłem elektrozawory vanosa wyczyściłem zmywaczem oraz zmieniłem je miejscami. Nic nie pomogło, kolejna diagnoza komputerem wykazała takie błędy:


-czujnik tlenku azotu,elektryczny

-czujnik tlenku azotu,sonda lambda liniowa

-czujnik tlenku azotu,podwójna sonda lambda

-czujnik pozycji wału korbowego: wylotowy wał rozrządu


Chciałbym się od was dowiedzieć co mam do wymiany w samochodzie. Auto to bmw e90 2008r. Lift 143 km benzyna n43? Po zamianie miejsc elektrozaworów vanosa błąd z wlotowego wału rozrządu zmienił się na wylotowy wał rozrządu więc myślę że elektrozawór na pewno jest do wymiany ? Pytanie czy coś jeszcze ? Co O tym myślicie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.