Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Ostatnimi czasy troche chodzi mi po glowie mysl aby przesiasc sie na e38.Zastanawiam sie czy koszty utrzymania e38 beda wyzsze czy moze nizsze od e32.Obecnie uzytkuje e32 z silnikiem 3,5 na sekwencji lpg a docelowym autem byloby e38 z silnikiem 2.8 z pierwszych lat produkcji do ktorego rowniez zalozylbym sekwencje.

 

Poczytalem troche forum na temat e38 ale chcialbym wiedziec jak sie ma utrzymanie e38 do e32.

Opublikowano

nizsze? chyba zartujesz?

 

porownaj chociaz koszt zamiennika amortyzatora

 

nie wiem za ile do e32, ale do e38 normalnie w tanim sklepie nie kupisz ponizej 700zl sztuka, w e32 sa chyba wklady nie? a w e38 sa cale amory, stad ta cena

 

z zamiennikow amorow masz tylko bilstein oraz sachs

 

 

tak samo wahacze, po 700zl sztuka

 

 

podejrzewam ze w e32 jest jednak duzo taniej :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

przed wakacjami wymienilem przednie

ceny w tanim sklepie zatoka we wroclawiu za bilsteiny to wtedy ponad 700zl sztuka + odboje jeszcze do tego trzeba doliczyc

 

 

moze to co ty masz tak tanio to sa same wklady??

bo ja dostalem kompletne cale amory nowki wraz z gumami olosnowymi

 

a te keyaby to szkoda kasy i roboty zeby to zakladac do e38

 

czy twoje ceny to sa dla normlanego klienta? jak zamowie to za tyle mi wyslesz?

 

niech ktos zerknie jakie teraz sa ceny na amory do e38 oraz wahacze

http://www.auto-zatoka.com.pl/cennik.htm

 

bo ja mam windowsa 64bit i mi ten cennik nie dziala bo jest w okienku dosowym

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

Nie przesadzajcie, Kayaba to porządna firma, i wolałem zawsze jąod szmelcowatego Sachsa.

A profi zawias z Kayaby, nie najtańsze dostępne elementy, jest najwyższej próby.

Opublikowano
Według mnie KAYABA też jest dobra,a wiem na,ze na SACHS mieliśmy parę reklamacji,natomiast na KAYABA I DELPHI jeszcze nie.Wiem,że DELPHI amortyzatory produkowane w Polsce są montowane na pierwszy montaż do nowych BMW ale nie pamiętam do jakich modeli,tak samo do FERRARI i jakieś tam jeszcze samochody z wyższej półki.Czytałem to w jakiejś gazecie specjalistycznej dla warsztatów samochodowych,które przychodzą do nas do firmy.
Opublikowano

Wiec jesli chodzi o ceny amortyzatorow i wahaczy podane przez MarcinPioneer widze ze zbytniej roznicy nie ma.

 

Zastanawiam czego jeszcze moge sie spodziewac po zakupie e38 co bedzie wymagalo wymiany bo jakos nic mi do glowy nie przychodzi.

 

Jakies sugestie?

Opublikowano
ja w ciągu roku zmieniłem 2 razy E38 zawsze kupowałem od niemca wiadomo auto nie nowe, i wsumie niewiele było do roboty ,żeby coś poważnego same pierdoły .w tej co mam teraz nic nie musiałem robić oprucz wymiany opon bo były słabe mam ją 2 tyg i zrobilem ponad 4 tyskm śmiga jak nowa w gruncie żeczy są to drogie wuzki i niemiaszki o nie dbają serwisują itd chyba,że od chandlera kupujesz to uwaga wzmożona no i po za tym cena nie może być za niska bo taka fura w dobrym stanie musi kosztować a na prezenty nie licz bo sie obudzisz z ręką w nocniku
BMW sie nie psuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.