Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak jak w temacie,szukając przyczyn nadmiernego dymienia na szaro -siwo w aucie i ubytku płynu chłodniczego w silniku 3.0d M57N

wyjęte zostało turbo, z niego wylało się ponad litr płynu chłodniczego który musiał dostać się kolektorem wydechowym,i teraz pytanie czy płyn dostał się z chłodnicy egr czy poszła uszczelka pod głowicą

samo turbo po rozebraniu poszło do regeneracji

pytanie do znawców co szybciej pada chłodniczka egr czy uszczelka w tym silniku

czy zrobienie obejścia wężem chłodnicy egr nie spowoduje spadku mocy w aucie po rozgrzaniu

Opublikowano

zrobiłem obejście chłodnicy egr,musiałem wyjąc wiskozę z wiatrakiem,jutro testy

samą chłodnice można naprawić czy tylko nowa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.