Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć


Czym się różni przepływomierz o numerze 0928400529 od numeru 0928400504 ? Auto: BMW e60 530D 2003r

Czasem wywala mi błąd 3FF0 ( za wysoka masa powietrza) ale masa powietrza gdy sprawdzam, jest niższa niż oczekiwana ( oczekiwania około 1000 a fizycznie trochę ponad 900) a chyba przepływka powinna z butem w podłodze mierzyć z 1200 jednostek ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przyczyną nie musi być przepływomierz a też zawór egr. Jaki przepływomierz masz w aucie? Po jego wymianie należy skasować adaptacje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

w aucie mam o numerze 0928400529 jest to BOSCH ( bez znaczka BMW) i był wymieniany w 2012r i taką datę ma wbitą.

Co do zaworu EGR, sprawdzałem go i podciśnieniowo utrzymuje się otwarty w różnych pozycjach więc sam zawór EGR jest sprawny i też podciśnienie do niego doprowadzone jest całe

Został on z 2 lata temu ograniczony reinholdem na maksa na podajże 87 mg. A błąd 3ff0 za duża masa powietrza wywala od jakiegoś roku sporadycznie.

Zauważyłem też że jak odłącze całkowicie przewód podciśnienia od EGR i go zaślepie to brak błędu 3FF0 nawet jak jeżdzę 2 czy 3 miesiące ale za to jest błąd, że zawór recyrkulacji niesprawny


Może przepływka wariuje i uważa,że dawka jest za duża mimo iż jest fizycznie za mała ?

Opublikowano

Zakupiłem używaną przepływkę do testu o numerze 0928400504

I niestety po podłączeniu ją do auta w Inpie pod DDE jest masa błędów o niej

4BC2

4BC7

4BA0

Wszystkie błędy odnoszą sie do sprawdzenia masy/ przewodu, mimo iż wtyczka jest podpięta do przepływki


1. Czy przepływomierz może nie pasować ? Lub czy te błędy jednoznacznie wskazują, że przepływomież zakupiony jest totalnym trupem i nie działa kompletnie ?

2. Wziąłem swoją starą przepływkę i porządnie zlałem ją zmywaczem do hamulcy, Ponownie zamontowałem i tutaj błędów 0 ok. Zrobiłem jazdą testową i ku mojemu zdziwieniu auto jedzie wkońcu jak powinno, 0 blędów odnośnie 3FF0, A przepływka mierzy teraz dawki nawet do 1400 !!! a wcześniej ledwo 900 pokazywała i wywalał błąd 3FF0 za duża masa powietrza. Czy to po prostu zabrudzenie przepływki ? Czy ona też kończy swój zywot i mogę się spodziewać powtórki ?

Opublikowano
Po co kupujesz coś do testu używanego? Kup nowe przecież zawsze możesz to oddać w razie jeśli to nie będzie to. Tylko uważaj żeby nie uszkodzić i zachować dowód zakupu (paragon/faktura)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.