Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam chciabym zapytac jakie powinno byc cisnienie doladowania turba posiadam bmw e61 530d po lifcie. Dodam ze mam 1200 na jalowym przy 3500tys obrotow
Opublikowano
W jednym watku bylo ze 1,2bar jest ok,tylko ze znalazlem jak jednemu uzytkownikowi dmuchalo 2.2 i w koncu nie wiem czy 1,2 to za malo?
Opublikowano
No wlasnie z tego co czytalen to zauwazylem to kazdy sprawdza na biegu moj mechanik sprawdzal na jalowym i przez komputer mu pokazalo 1200. A nie czuje spadku mocy. I wogole to jest dziwne bo mam problem z przeplywka ze jak podepne to odcina mi moc wymienilem na nowa bosch i nic nie dalo. On stawia na turbo albo elektrozawory od turba .
Opublikowano
No wlasnie z tego co czytalen to zauwazylem to kazdy sprawdza na biegu moj mechanik sprawdzal na jalowym i przez komputer mu pokazalo 1200. A nie czuje spadku mocy. I wogole to jest dziwne bo mam problem z przeplywka ze jak podepne to odcina mi moc wymienilem na nowa bosch i nic nie dalo. On stawia na turbo albo elektrozawory od turba .

Właśnie dlatego musisz zrobić logi dynamiczne, będziesz wiedział ile dmucha turbo i jak mierzy przepływka.

852c2d3fdc685c61m.png
Opublikowano

nigdzie nie ma informacji na temat jakie jest ciśnienie do ładowania w serii i nie ma sensu spamować na zasadzie "już było", czy poszukaj..

Turbina pompuje 1 bar na wolnych obrotach


Przy obciążeniu w e60 M57N min 2,2 aż do prawie 2,7 bar wszystko zależy od softu czy seria czy chip, czy sterowanie podciśnieniowo czy elektronicznie ?

Przydałoby się aby gdzieś była informacja ile seryjnie dany model ma pompować pod obciążeniem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.