Skocz do zawartości

Błąd asystenta zmiany pasa bmw e60 3.0d 2009r.


arturo e39

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Witam. Mam taki problem . Miałem kolizję i musiałem wymienić szybę przednią. Po tym zabiegu przestała mi działać asystent zmiany pasa. Po włączeniu przez jakiś czas wyszukuje pasy ale po kilku minutach wyskakuje błąd z wykrzyknikuem . Miał ktoś taki przypadek ?

Mam jeszcze problem z aktywnym tempomatem bo też po załączeniu wywala błąd ale to zapewne dla tego że trzeba go ponownie skalibrować.

Inna sprawa to taka że zaraz po naprawie przez jakiś czas te systemy działały, przynajmniej tak twierdzi mechanik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kalibracja czujnika deszczu na 100% jest potrzebna, co do asystenta pasa nigny nie robiłem ale podejrzewam że to też ma coś wspólnego z czujnikiem lub można zrobić kalibracje(nie nam jak sprawdzić).


Kolejna rzecz to sprawdź czy nie jest wypieta kostka lub przyciety jakiś kabel za obudowa lusterka


Tempomat kalibracja, aso jakieś 150€ w DE

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Ale to nie jest tak, że KAFAS obsługuje wszystkich asystentów ale poza martwym polem ? Przecież ta kamera "czyta" sytuację przed samochodem ( asystent utrzymania pasa ruchu gdzie sprawdza poruszanie się pomiędzy rozpoznanymi pasami ruchu, asystent kolizji, pieszego itd.). Tymczasem asystent martwego pola ( BLIS ) bazuje na sytuacji za samochodem biorąc chyba sygnał z czujników z tyłu pojazdu. Sytuacja jest o tyle dla mnie niezrozumiała, że BLIS od strony pasażera działa poprawnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ale to nie jest tak, że KAFAS obsługuje wszystkich asystentów ale poza martwym polem ? Przecież ta kamera "czyta" sytuację przed samochodem ( asystent utrzymania pasa ruchu gdzie sprawdza poruszanie się pomiędzy rozpoznanymi pasami ruchu, asystent kolizji, pieszego itd.). Tymczasem asystent martwego pola ( BLIS ) bazuje na sytuacji za samochodem biorąc chyba sygnał z czujników z tyłu pojazdu. Sytuacja jest o tyle dla mnie niezrozumiała, że BLIS od strony pasażera działa poprawnie.

E60 nie miało asystenta zmiany pasa o którym myślisz.

W temacie mowa o asystencie opuszczenia pasa ruchu, który jest obsługiwany właśnie przez KAFAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.