Skocz do zawartości

trwałość silników eksploatowanych na LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów,

Interesuje mnie trwałość silników BMW ekploatowanych na LPG, w szczególności 2500 cm3 192 km,vanos, 02.1994 (M52 - poprawcie mnie jeżeli się pomyliłem). Interesują mnie wszelkiego rodzaju problemy dotyczące wypalajacych sie zaworów, pękających głowic, etc. (czego nikomu nie życzę) oraz ogólnie dostosowania konstrukcji silnika do spalania gazu.

Założyłem ten wątek, ponieważ znalazłem jedynie pojedyncze opinie, a interesuje mnie w miarę obiektywny pogląd na tą sprawę.

Szczególnie będę wdzięczny za opinię tych, którzy na LPG zrobili 50 tys km i więcej. Bardzo proszę o podawanie modelu auta, rodzaju silnika i instalacji oraz przebiegu całkowitego (na ile jest to możliwe, oczywiście)oraz na LPG... Uff. Mam nadzieję, że nie przesadziłem z wymaganiami w poprzednim zdaniu.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już, to jest M50. Mam taki, przejechałem na LPG mnóstwo i nadal żyje i cieszy się rewelacyjnym zdrowiem. Nie widzę żadnych oznak zużycia, a przebieg mam aktualnie coś koło 235Mm. Instalacja KME Diego (sekwencja).
Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zauważyłem złego wpływu LPG na silnik. Na benzynie wyniki z analizatora spalin rewelacyjne a na LPG przejechałem około 40tys. km.

Gazownia to sekwencja - KME Diego :cool2:

 

Nie widzę żadnych oznak zużycia, a przebieg mam aktualnie coś koło 235Mm. Instalacja KME Diego (sekwencja).

 

 

potwierdzam to samo ,nie ma złego wpływu LPG na silnik i potwierdzam najlepsza instalacja to KME Diego (oczywiście w tej klasie cenowej ) nie ma lepszego wyboru :D

Jeśli BMW jest chorobą ,to ja nie chcę wyzdrowieć.


Mój mały czarny Diabełek 323Ti compact

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam 525 vanosa z instalacją sekwencyjną brc sequent i przejechane na gazie ok.50000 tys.km chodzi bez problemu polecam ''tylko'' sekwencje do tego typu silnika

widze że jestes z lubina to podjedz sobie do warsztatu który jest za rondem w strone scinawy tam jest konkretny koles który ci odpowie na wszystkie pytania i doradzi w razie jakis problemów...

pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E21 315 (M10) - 70 tys. na gazie żadnego wpływu na silnik (I generacja)

E30 318 (M40) - 40 tys. na gazie żadnego wpływu na silnik (II generacja)

E36 320 (M50) - 60 tys. na gazie żadnego wpływu na silnik (IV generacja)

 

E30 i E36 eksploatujemy dalej...

Sama radość :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.