Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
BMW 520 OD PEWNEGO CZASU SILNIK NIE UTRZYMUJE OBROTÓW BIEGU JAŁOWEGO,t.j. "TRZYMA" NA POZIOMIE 1500 OBR/MIN. ZDARZA SIE ZA "WRACA" DO OKOŁO 900 OBR/MIN, ALE TRWA TO KILKA SEKUND PO OPUSZCZENIU GAZU. CZASAMI MA TENDENCJE DO FALOWANIA W ZAKRESIE OD 1000 DO 2000 OBR/MIN. PROSZE O POMOC W TEJ SPRAWIE, DZIEKI!
Opublikowano

ktos moze powiedziec ze jestem monotematyczny, ale proponowalbym sprawdzic sonde lambda. OO widze ze prawie w tym samym czasie moj poprzednik pomyslal o tym samym, moze cos w tym jest

pozdrawiam

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

Kolega miał podobne objawy w Oplu - to był silnik krokowy - droga rzecz.

Pozdrowienia dla "Kierowniczki" :lol:

I've got a power, MPower :)
Opublikowano
Dziękuję panowie za szybkie info jak pojade do brata to powiem mu żeby mi sprawdził tą sonde pozdrawiam Marta
  • 4 lata później...
Opublikowano

cześć Marta.Ja miałem identyczne objawy ,wmoim przypadku był to

"mechanizm"łączący linke od gazu z silnikiem takie cos co odbija na sprężynie,u mnie nie odbijało do końca.Popsikałem wd40 i jest juz ok.

Twój problem moze tez tkwić w silniczku krokowym,moze byc troche zabrudzony,wystarczy przeczyścić.sprawdż to zanim ktoś zacznie ci grzebać przy sondzie lub silniczku a to kosztowne zeczy są i jeszcze cos popsują.pozdro

Opublikowano
-niech ktoś sie wypowie, mam coś takiego na postoju obroty około 600-700 , ale jesli jade i wyrzuce na luz i auto sie jeszcze np. toczy obroty spadają do drżeń auta czyli poniżej 500 obr, na min. gdy pojazd zatrzymam całkiem obroty podnoszą sie do 600-700 -zaznaczam bm jest na gaz 525 e34 M20 -metalowy kolektor-bywa że mi zgaśnie i zaczyna mnie to irytować- :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
jerzy - jedź do "normalnego" gazownika na regulację mieszanki :mrgreen: i poczytaj Forum.

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
BMW 520 OD PEWNEGO CZASU SILNIK NIE UTRZYMUJE OBROTÓW BIEGU JAŁOWEGO,t.j. "TRZYMA" NA POZIOMIE 1500 OBR/MIN. ZDARZA SIE ZA "WRACA" DO OKOŁO 900 OBR/MIN, ALE TRWA TO KILKA SEKUND PO OPUSZCZENIU GAZU. CZASAMI MA TENDENCJE DO FALOWANIA W ZAKRESIE OD 1000 DO 2000 OBR/MIN.

Sprawdź dolot - "lewe powietrze" .

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Paweł nie pisał bym gdybym nie byl pierw u gazownika (sam jeżdzi bm)-a na forum nie znalazłem takiego przypadku, co innego jest na postoju i w trakcie jazdy jak to rozgryżć? :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.