Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Przymierzam się do wymiany rozrządu w BMW 520d, N47. Od mechanika dostałem wolną rękę w sprawie wyboru marki/zestawu rozrządu.


Teraz pytanie czy kupować cały zestaw z zębatkami czy kupować same łańcuchy i napinacze?


Znalazłem tylko jeden zestaw z zębatkami: FAI TCK133C. Cena jest porównywalna do rozrządu z SWAG lub Febi, ale bez zębatek.


Jakieś opinie?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja ostatnio byłem w serwisie BMW sprawdzić historię swojej BMW (stówę zgarnął za to :evil: ) i gość mi powiedział, że przy 200 000 km pasowało by zmienić rozrząd.

Koszt 4500 zł części i robocizna z wyciąganiem silnika. Mówił, że zębatki w zależności od zużycia by były wymieniane.

A to ile masz przebiegu i czy słychać jakieś niepokojące dźwięki z rozrządu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sens ma tylko wymiana kompletu.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.