Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie, po wszystkich wymianach np. termostatu x2, pompy wody, chłodnicy, itd..... mam ubytek płynu chłodzącego. Raz była to 1 kreska na zbiorniku - mam przed lifta, drugim razem 2 kreski. Myślałem, może jeszcze zapowietrzony? Dziś sprawdzam - 3 kreski. Nigdzie nie widać wycieków. Nie pali mi oleju - olej 0W40, nie dymi, badanie spalin super. Płyn na oko wydaje się czysty, pod korkiem brak mazi. Przegoniłem go ostatnio jakieś 15 km z prędkością ponad 200 Km/h nie ma problemów tylko ubytek płynu. Czy są jakieś newralgiczne miejsca gdzie może być przeciek tak mały i niewidoczny? Czy to może być uszczelka pod głowicą? Kurcze no nie wiem czy mogę mieć takiego pecha?
Pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lub pozdejmuj osłony, odpal na zimnym i podkręcaj obroty, jedna osoba z dołu, druga z góry szukają nieszczelności.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.