Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie, aktualizacje nie robi się dla wszystkich modułów zainstalowanych w pojeździe ,

ISTA+ sprawdza dane i aktualizuje tylko te sterowniki do których dostępne są nowsze wersje , jak oprogramowanie jest to samo to rezygnuje i omija taki sterownik,

może go tylko zakodować , co nic nie zmienia , dodatkowo nawet w obrębie jednego sterownika może tylko częściowe dane aktualizować ,

jak ktoś programował w esys to ma pojęcie, oprogramowanie w sterowniku dzieli się na różne dane ,

Więc w serwisie aktualizacje ISTA+ może trwać 1,5 godziny lub 3 minuty , po wszystkim drukowany jest raport końcowy , mogą ci udostępnić

na pewno go wydrukowali , to że była aktualizacja oprogramowania nie oznacza że NBT_EVO dostało nowszy soft

zwłaszcza że to koniec dla tego sterownika , to co mieli naprawić naprawili, raczej za darmo nie będą modyfikować starej wersji (chyba żeby ją instalować po przeróbce

i innym uboższym modelu np seria 1 , x1 itp ), teraz wchodzi MGU ID7 i tym się już zajmują .

Jeśli chcecie sprawdzić czy was nie oszukali to można podjechać do kogoś co ma ISTE+ w wersji conajmniej 4.20 (teraz w serwisie już od następnego tygodnia 4.22.13)

i ICOM można przeliczyć dane i sprawdzić, nic nie ryzykujecie, nie musicie nic robić tylko obliczy czy macie wszystko najnowsze , będzie pisało w planie aktualizacji.

Opublikowano
Panowie, aktualizacje nie robi się dla wszystkich modułów zainstalowanych w pojeździe ,

ISTA+ sprawdza dane i aktualizuje tylko te sterowniki do których dostępne są nowsze wersje , jak oprogramowanie jest to samo to rezygnuje i omija taki sterownik,

może go tylko zakodować , co nic nie zmienia , dodatkowo nawet w obrębie jednego sterownika może tylko częściowe dane aktualizować ,

jak ktoś programował w esys to ma pojęcie, oprogramowanie w sterowniku dzieli się na różne dane ,

Więc w serwisie aktualizacje ISTA+ może trwać 1,5 godziny lub 3 minuty , po wszystkim drukowany jest raport końcowy , mogą ci udostępnić

na pewno go wydrukowali , to że była aktualizacja oprogramowania nie oznacza że NBT_EVO dostało nowszy soft

zwłaszcza że to koniec dla tego sterownika , to co mieli naprawić naprawili, raczej za darmo nie będą modyfikować starej wersji (chyba żeby ją instalować po przeróbce

i innym uboższym modelu np seria 1 , x1 itp ), teraz wchodzi MGU ID7 i tym się już zajmują .

Jeśli chcecie sprawdzić czy was nie oszukali to można podjechać do kogoś co ma ISTE+ w wersji conajmniej 4.20 (teraz w serwisie już od następnego tygodnia 4.22.13)

i ICOM można przeliczyć dane i sprawdzić, nic nie ryzykujecie, nie musicie nic robić tylko obliczy czy macie wszystko najnowsze , będzie pisało w planie aktualizacji.

 


Dzieki za wyczrepującą odp na moje pytanie. Dodatkowo zmylilo mnie to że moje auto było na serwisie tylko 30min ( gdzie w tym czasie zdazyli wjechac na garaz, wymienic plyn hamulcowy no i czas rzekomo zaktualizowac softa). Jak znajde chwile to podjade po raport

  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.