Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Śmierdziel zaczął znaczyć teren płynem chłodniczym, więc trzeba było szybko zabrać się do roboty.

Znalazłem w końcu sklep, gdzie mają częśći od ręki (kosztują 2x tyle co w internetach) :shock: , a także miejscówę, gdzie można sobie wynająć podnośnik na godziny (w gratisie dostęp do narzędzi, smarów, silikonów i trytytek). Cztery godzinki, nerwy i dłonie postrzępione uszczelką pompy, rolka napinacza nie wymieniona, ale poza tym wszystko super.

Pompa wody była już w stanie agonalnym, do tego stopnia, że wytarła trochę ameliniium z bloku wirnikiem, rolka miała kilka mm lzu na boki.


Zrobione, odpowietrzone i w drogę. Zrobiło się cicho (jak na dizla) :8)


Pompę wody dostałem jakąś włoską - SALERI.IT. Ktoś wię co to za firma? Nigdy nie widziałęm ich części w sklepach w PL.

A z przemyśleń - łatwiej się pracje na M54 :mrgreen:



05b90e5209bab5b8d1cc2a088009881e_orig.jpg


a3ff574f063d6117c9c873e5a03c202e_orig.jpg


f23a505186b368fd0558e8111cc6657d_orig.jpg


4a8ac7cea777b25ce88b4d77ad7d0e81_orig.jpg


6a42da4bfe3d0beea0493c540d958db6_orig.jpg

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 110
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Nadszedł czas eksperymentów :P


Mam swoją sprawdzoną trasę - jadę na zakupy, później na Shella zatankować i wracam pod dom. Trasa zróżnicowana 50 - 120 kmh - i wiocha i autostrada, ale zawsze jadę przepisowo na tempomacie, hamulec i gaz sporadycznie używany, a, że robię tą trasę od prawie 2 lat regularnie co 2 tygodnie, uznałem, że idelnie może nadać się pod jakieś testy.


No więc zakupiłem sobie jakiegoś działającego cuda ustrojstwa z aledrogo, zalałem do baku i silnika, zrobiłem 1500km, żeby się ułożyło i efekt jest jak na zdjęciach. Z rzeczy które już wcześniej zauważyłem, to, że w trasie po niemieckich autobanach około 1l/100km spalanie spadło, ale wstrzymałem się z wydaniem finalnej opinii do czasu, aż przjadę moją trasą - tamperatura niższa, przebieg większy, ale spalanie 11% niższe na takim krótkim odcinku, wcześniej zdarzały się różnice 0.1 litra/100km, ale, że aż tak? Będę dalej eksperymentował, zobaczymy czy wyniki będą się utrzymywać :8)


BTW, jeśli ktoś myśli, że spalanie duże - to jest 300m różnicy poziomu po drodze.


A jako bonus - oszukać przeznaczenie - taka wakacyjna przygoda :shock: -



848ab5ac7e5ee68e4bb0b22ffe913ea4_orig.jpg


955d4f924c9eed1a5336aa57412348ab_orig.jpg


084aafa17d3beaf58ae87721c8feeead_orig.jpg

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Nic się nie dzieje, jeździć nie trzeba, wziąłem na przegonienie i przepalenie DPF - sypnęło błędami, któe zniknęły dopiero po kilku km jazdy, więc to znak, że trzeba podładować śmierdziela.

Może jakąś trasę uda się w święta zrobić, może nie do PL na kwarantanne, ale chociaż trochę po alpejskich pagórkach :)


A z nudów aż do FV siędogrzebałem w końcu ;)


8d09e515f0a3d04d2b127d29d0e985ea_orig.jpg


952bc4f60a4596f5b5893d17211c02f5_orig.jpg


80ecbe59c4d7896dfdaee7f4246f9e92_orig.jpg

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ostatnio mam wrażenie, że jeżdżę elektrykiem :D

Ale uznałem, że ładowanie 4A to za dużo, zostawiłem na 1A i odczekałem na spokojnie, aż się załąduje do pełna. A po wszystkim wycieczka na wypalanie DPF. W końcu udało się zrobić to poprawnie. Pył spadł do minimum, błędu DPF - brak. :cool2:


fd79074e3d47d50eb06ac8e7f5436664_orig.jpg

  • 1 miesiąc temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano

No co za lipa, wszystko moje galerie na pokazywarce jadą.....

 

Drodzy Użytkownicy


Informujemy, że w dniu 22.06.2020r serwis Pokazywarka.pl, zostanie zamknięty.


Do momentu zdjęcia z emisji, czyli do dnia 22.06.2020r, będzie możliwy dostęp do serwisu, w tym do kont i treści.


Od dnia 20.05.2020r wyłączona została możliwość zakładania nowych kont oraz dodawania treści przez użytkowników niezarejestrowanych.


Więcej informacji tutaj

  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Pierwszą stronę przeniosłem na szybko, więcej jak będę miał czas, a póki co rzucam tutaj to co miałem jeszcze na dysku :)


A teraz czas na zakupy przed serwisem na koniec lipca:


Nr1 - intercooler, który chciałem już w lutym zakładać, ale nie było na stanie, może dojdzie na czas.


Nr2 - hamulce


A dalej to już backup zdjęć.


ztapYit.png


t3LGCWl.png


1v6jLIX.jpg


TtSl5Fs.jpg


s1GFzot.jpg


vyZwbps.jpg


a593Dfd.png


bTy4w7D.png

  • Moderatorzy
Opublikowano

Długo myślałem, w końcu już nawet prawie kupiłem dedykowanego androida prosto z chin... ale coś mnie naszło do rozmyślań i poszukiwań. Zacząłem się zastanawiać nad dobrą nawigacją i wyszło, że garmin króluje. Więc wziąłem go po wagę, rozważyłem wszystkie za i przeciw, a następnie zrobiłem odwrotnie niż mi się wydawało, że powinienem. :mrgreen:

Chyba jednak przeważyła mobilność takiego urządzenia, i dedykowana jedna funkcja w której powinien być naprawdę dobry - prowadzenie do celu i znajdywanie POI, a dodatkowo można wpiąc i na rower i do innego samochodu i mniej pałowania z roamingami, sciąganiem map, brakiem zasięgu itp (jak naprzykład w google maps, z których do tej pory korzystałem i były w miarę ok).

Próbowałem też innymi na telefonie - sygic wiesza się po 30 minutach nawigacji, a OSMand+ jest masakrycznie niedopracowany i wolny, a poza tym przełączanie między navi, muzą, janosikiem itp już nie raz wyprowadziło mnie na manowce na autobanach.


Tak więc zbudowałem sobie pewną wizję w głowie i zaopatrzyłem w garmina z kamerą cofania, bo tylko tych dwóch rzeczy mi brakuje w samochodzie.


Podłaczanie pewnie w weekend. Sam jestem ciekaw jak to wyjdzie w codziennym użytkowaniu.


XVDBs1I.jpg

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jakoś tak mi się to widzi. Przynajmniej teraz jest prawilnie - w stronę kierowcy i dam radę wypalcować co trzeba, bo we wnękę to musiałbym się pochylać, żeby coś klepnąć :cool2: Z drugiej strony, trochę nie do końca mi się ten bajzel podoba, ale już za późno.


Za to funkcjonalnie z pierwszych testów - fajne ma bajery, bo i pokazuje limity prędkości włącznie z odległością kiedy się zaczną, aktualną prędkość, po kolei jakie zakręty będą, pogodę w najbliższych godzina i Traffic też idzie po DAB+. Więc jak na navi - faktycznie solidnie, szkoda że nie wypuszczają aplikacji na androida.


lsjtY3O.jpg

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nastąpiły pewne postępy w profanacji e61 :norty:


Doszła zabawka z Chin, więc lutowanie przy pomocy power banka to była czysta przyjemność. A jak już się zabrałem za lutowanie kamery do światła wstecznego to z rozpędu dolutowałem ledy w bagażniku.



cShV4nm.jpg


JtHUXcU.jpg


C4kMC4V.jpg


2bazR4w.jpg


0vVcJ9F.jpg

  • Moderatorzy
Opublikowano

Musiałem trochę zmodydikować układ ledów - w nocy tak dawały po oczach, że mimo, iż dużo światła dają, to za mocno po oczach.


Przeklejone zostały na słupki - teraz jest idealnie. Dorzuce zdjęcie nocne przy okazji, a w przyszłości może uda się znaleźć jakieś ledy na czarnym pasku, o wiele lepiej się wpasują w plastik.


4CrYbIK.jpg

Opublikowano

dobrze działasz z autem :-)


szkoda, że wszystkie zdjęcia zniknęły ;/


a powiedz możesz mi zrobić zdjęcie tego xenonu w sensie ramki tej chromowanej gdzie jest napis przy soczewce ?

A6 C6 2011r. 3.0 TDI Quattro

BMW E61 2006r. 3.0D

  • Moderatorzy
Opublikowano

Trzeba aktualizację zrobić z powodu zakończenia pracy pokazywarki - coś mało zdjęć fury zostało w galerii.

A z drugiej strony posłużą jako dowody - przed własnoręczną korektą lakieru i maszynowym woskowaniem, do którego dojdzie niedługo. :8) Mam nadzieję, że jakiś świrus mi planu nie pokrzyżuje.


c1TKLvJ.jpg


ZidjUVM.jpg


k0j7xsu.jpg


5i3wGQz.jpg


k0C8KGs.jpg


c0r9pNG.jpg


KylwPaH.jpg

  • 4 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Trochę szaleństwa zakupowego, ale na efekty jeszcze przyjdzie poczekać, jak wróci od mechanika i doszlifuję śmierdziela to zdjęcia porobię.

Przy okazji DPF poszedł do płukania chemicznego.


B8F9YNk.png


EyXj6ir.png


AEXX2Qk.png


A tak pompa vacuum w środku się zjechała.


MjLKsJV.png

  • Moderatorzy
Opublikowano

Śmierdziel wrócił od mechanika, zrobione jak zwykle dobrze :)


A sam zabrałem się za wiatrak klimatyzacji. Skoro już wymiennik był na wierzchu to go potraktowałem po całości odgrzybiaczem. Nowy nissens już uzbrojony i czeka. Stary już świergolił w zakrętach, dorobił się rdzy i najwyraźniej przyszedł jego czas.


Intercooler bardzo ładnie się spasował, nie trzeba chłodnicy skrzyni przedkładać. Tylko trochę podciąć kierownice powietrza.



H3suz6S.jpg


1Dc6PYn.jpg


ASgRcTS.jpg


hvkWtLg.jpg


50nT3AS.jpg


dfaNtfH.jpg


lGmn5Fj.jpg

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.