Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

dzisiaj odebrałem auto od mechanika - wymieniał uszczelniacze zaworowe oraz ślizgi łańcucha, bo jeden z nich był pęknięty, drugi nadłamany. Auto już nie kopci. Jednak cała buda drży na biegu jałowym, wydaje mi się, że delikatnie skacze na obrotach. Zrobiłem jakieś 5km, zajrzałem pod maskę a tam poszarpany pasek wielorowkowy.


Jakieś pomysły dlaczego buda drży i dlaczego faluje obrotach?

Edytowane przez dreadlook
Opublikowano

Ok, pasek już poprawiony. Ale nadal martwi mnie trzęsienie budą i falowanie obrotów.. Czy to jest ustawienie rozrządu? Czy ono nie powinno być w zielonym polu?

c2d4e5001e38.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.