Skocz do zawartości

Czy ktoś ma POTWIERDZONĄ procedure reaktywacji pilota w E63


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem używane BMW e63 LCI 2008 z przyciskiem start/stop i 2 kluczykami.

Problem mam z II kluczykiem, taki jak tu:

https://5series.net/forums/attachments/e60-discussion-2/123457d1311265649-initialising-key-fob-fob.jpg

1 kluczyk działa ok, otwiera z przycisku, nawet moduł comfort działa.

Drugi miał baterie 0.9V, wymieniłem na CR2032 3V, nawet sprawdziłem ten 1 co działa, też miał CR2032 tyle, że pełną.

Oczywiście ten II po wymianie baterii dalej nie działa. Żaden przycisk nie działa, comfort oczywiście też nie, jednak gdy umieścić go w desce to pozwala odpalić przez przycisk s/s na desce.


Czy ktoś ma POTWIERDZONĄ procedure reaktywacji zdalnego otwierania drzwi/bagażnika po wymianie baterii ?

Szukałem po forach, ale opisów jest dużo, żaden jednak nie dotyczy E63, coś tam próbowałem, ale bez sukcesu, to trochę jak chodzenie w mgle.


Stąd prośba o POTWIERDZONĄ procedure reaktywacji zdalnego otwierani.


PS nie wiem, czy comfort zadziała wtedy, ewentualnie będę szukał kolejnej procedury.

Opublikowano
Procedura jest taka, że 1200 złotych to kosztuje w BMW i u złodziei tez chyba coś koło tego. Pewnie handlarz kupił auto z jednym kluczykiem z licytacji a drugi, wyglądający tak samo dokupił na allegro i dołożył do auta żeby wyglądało lepiej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Amerykanie mówią, że uszkodzony.

Jadę do firmy typu kodowanie-BMW i zobaczę czy potwierdzą.

Jeśli tak to pozostanie zamówić nowy w salonie.

Zazwyczaj firmy typu "kodowanie-BMW" nic do kluczy w ogóle nie mają i nic nie rozumieją w tym. To są moje wnioski z tej całej działalności !

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Witam


Koledzy posiadam X3 E83, miałem problem w obu kluczykach z bateria, wymieniłem w jednym i śmiga elegancko. Natomiast w drugim kluczyku był ktoś już przede mną i niestety upalił pada łącznie z przelotką która jest zaznaczona na zdjęciu czerwoną strzałką w linku załączonym poniżej. Dlatego mam pytanie dotyczące tej upalonej przelotki, czy był by ktoś na tyle życzliwy i sprawdził miernikiem gdzie jest połączenie z tą przelotka, bo chciał bym to połączyć kynarem i był by problem z głowy. Dzięki z góry za chęci i pomoc


4f3f6851c23caf25.jpg

Edytowane przez marek_ns

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.