Skocz do zawartości

Sterownik świec


tomotek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam możliwe że odgrzewany temat ale brak mi pomysłu gdzie szukać przyczyny :mad2: II wymieniłem sterownik świec zapłonowych silnik nie równo pracował na zimnym po rozruchu.Brak usterek silnika, wyczyszczony kolektor dolotowy z nagaru nowe klapy na dolocie nowy przepływomierz Wymiana sterownika nie wiele pomogła dalej szarpie przez chwile potem sie uspokaja i pracuje normalnie .Obstawiam jeszcze świece lub wtryski ale nie jestem pewiem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świec nie wymieniłem dlatego że nie było błędu że coś nie tak jest z nimi chyba że ten typ tak ma.No i chyba sama wymiana świec nie wystarczy bez adaptacji ich za pomocą systemu diagnostycznego BMW ?Możliwe ze tak samo komp nie czyta wymiany sterownika świec bez adaptacji jako nowy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wymiana świec nie pomogła za wiele silnikiem dalej rzuca ,szarpie,dławi na zimnym może ustało trzęsienie budą .Jedno co zauważyłem przy wymianie świeca jedna na pierwszym cylindrze była nie wypalona tak samo jak pozostałe 3 miała tylko nalot czarny.Po wymianie adaptacja i reset wszystkiego od nowa brak jakich kolwiek błedów.Zrobiony test cisnienia na cylindrach.


1cylinder -1.4|0.0 408.2 bar

2cylinder 0.0|1.9 412.6 bar

3cylinder 0.0|0.6 410.8 bar

4cylider -0.9|0.0 406.5 bar

możliwe ze pierwszy cylinder szwankuje według tych pomiarów.Gość powiedział ze wszysko w normie wedłóg tych pomiarów komputer nic więcej kompletnie nie znalazł żadnych usterek elektroniki chyba ze to mechaniczna usterka coś w silniku

Macie jakieś pomysły gdzie jeszcze szukać ?

Edytowane przez tomotek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kosa666 masz na myśli test przelewowy wtrysków?Problem w tym że autko lata po ulicach Norwegii i mechanicy nie chcą zawsze podjąć sie naprawy pewnych rzeczy bo to Bmw lub po prostu nie wiedza a komp to główny klucz do pracy. A jadąc do serwisu BMW mija się z celem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie tak myśle że coś nie halo jest z tym wtryskiem na pierwszym cylindrze skoro tyle odbiega parametrami od normy do reszty nie wiem czy to mało czy dużo? i co lepsze regeneracja czy wymianka na nowy i korekta ?.Możliwe właśnie ze ten daje dodatkowo objawy pukania, stukania podczas jazdy.


Macie jeszcze jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.