Skocz do zawartości

E30 pod drift


KBK1

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

temat rzeka, zależy od funduszy


ja mam budżetową wersję:

tył od e36 compact (belka z bębnami) do tego zamiast bębnów adaptery od swagier custom, podwójne zaciski od e36 328i z tarczą wentylowaną od e36 328i (zestaw tani i założysz każdą felgę - chodzi o średniecę 15 cali też wejdzie, do tego masz osobne zaciski od hydro)


przód skręt od SAS (NIE POLECAM interesów z tym człowiekiem, niczego się nie można doprosić) możesz kupić od Coela zestaw lub inny, nie baw się w spawania bo to jednak nie jest pewne, a i potem cyrki są z geometrtią są

ja mam długie wahacze, adaptery zwrotnic, górną relokację kolumny do tego gwint z e36


przednie piasty i hamulce od e36 328i (wentylowane i jak z tyłu można założyć każdą felgę)


wersja tania, a działająca całkiem ok

jedyne co to musisz pociąć budę z przodu, bo koła zaczepiają przy max skręcie, więc najpierw trzeba było to zrobić, dopiero potem blacha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.