Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, w planach jest zrobienie sobie e30 pod drift. Baze kupiłem jest w trakcie naprawy blacharskiej, teraz moje pytanie od czego najlepiej wahacze? Ogólnie jaki setup najlepiej zawieszenia i hamulcy pod drift. Mam już kupioną konwersje na 5x120
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

temat rzeka, zależy od funduszy


ja mam budżetową wersję:

tył od e36 compact (belka z bębnami) do tego zamiast bębnów adaptery od swagier custom, podwójne zaciski od e36 328i z tarczą wentylowaną od e36 328i (zestaw tani i założysz każdą felgę - chodzi o średniecę 15 cali też wejdzie, do tego masz osobne zaciski od hydro)


przód skręt od SAS (NIE POLECAM interesów z tym człowiekiem, niczego się nie można doprosić) możesz kupić od Coela zestaw lub inny, nie baw się w spawania bo to jednak nie jest pewne, a i potem cyrki są z geometrtią są

ja mam długie wahacze, adaptery zwrotnic, górną relokację kolumny do tego gwint z e36


przednie piasty i hamulce od e36 328i (wentylowane i jak z tyłu można założyć każdą felgę)


wersja tania, a działająca całkiem ok

jedyne co to musisz pociąć budę z przodu, bo koła zaczepiają przy max skręcie, więc najpierw trzeba było to zrobić, dopiero potem blacha

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.