Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z moją E60 530d, a mianowicie gdy odpalam samochód z rana puszcza duża niebieską chmurę po czym uspokaja się i po paru minutach zaczyna mocno na biało, gdy przejdę kawalek wszystko ustaje lecz gdy zgasze auto i postoi 30 min znowu zaczyna kopcic. W aucie wymieniłem turbine, 6 wtryskow, odme lecz nic to nie dało. Kompresja na cylindrach:

1- 15.5

2- 17

3-20

4-22

5-20

6-15.5

Z rad moje pytanie czy to będzie problem z pierścieniami czy uszczelniaczami zaworowych, a może całkiem coś innego. W samochód włożyłem mnóstwo kasy więc nie opłaca mi się go sprzedać wolę to naprawić i mieć pewne auto. Z tad moje pytanie za co wziąść się najpierw?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podczas pomiaru kompresji trzeba było zrobić też próbę olejową to by było więcej wiadomo.

Jeśli miernik był w miarę dokładny to taka kompresja oznacza złom.\

Na bank nie uszczelniacze zaworowe bo one wpływu na kompresję nie mają.


Do sprawdzenia zawory < szczelność> uszczelka pod głowicą < przedmuchy > głowica < pęknięcie lub krzywizna> pierścienie i tłoki i same cylindry < owal rysy wymiary>.


Niestety głowica w górę...

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Dzieki za odpowiedź i teraz pytanie, czy nie lepiej kupić cały słupek, czy poprostu robić ten motor

Chciałbym jeszcze zapytać na jakie koszta muszę się przygotować chcąc remontować ten silnik.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeszcze nie wiesz co trzeba zrobić a już chcesz znać koszt...

Kilka kilkanaście tysięcy.'

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.