Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, prosiłbym o wypowiedzeniu sie w temacie DPF. Na początku sapalanie miałem 8,7l, jakis czas temu auto zaczeło mulic tryb serwisowy i zaczela palić 11l, Po komputerze, okazało sie, że sa bledy od DPF aktualnie jestem po regeneracji DPFa auto odzyskało moc, swietnie sie zbiera. Spalanie akutalne 10l. Lecz siweci sie zołty bład:


P0545


Czy, auto jest w stanie wypalania ?mechanik mowil, że autem musze jechac conajmniej 30 min 80km/h?

Pozdrawiam forumowiczów :cool2:

Opublikowano
To błąd od czujnika temperatury przed dpf. Zapewne dlatego czesniej się zapchał. Wymień jak najszybciej żebyś nie miał powtórki z rozrywki, bo przy tym błędzie nie będzie uruchamiana regeneracja filtra podczas jazdy.
Opublikowano

Zmierz oporność tych czujników. Ma spadać podczas nagrzewania silnika. A może bardziej prawdopodobne ze sonda nox przed katem? Heh ok 2 tys.

Poza tym trzeba wiedzieć jaki jest błąd i jakie pokazuje parametry a nie wróżyć z fusów.

Opublikowano
Ogólnie mechanik mowil, ze na czujniku była buła sadzy, teraz smiga ma wiecej mocy niz przed regeneracją, tylko swieci sie ten bład, i jest spalanie jest troche wieksze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.