Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

przerobiłem już swoje lampy tylne (kierunkowskazy + światło przeciwmgielne) teraz czas na kodowanie ;)

Z włączeniem światła przeciwmgielnego nie miałem problemu, zmieniłem 3 parametry i działa.


Nie mogę sobie poradzić z zakodowaniem tylnich kierunków. Wiecie co trzeba zmienić (jakie parametry w komputerze) żeby przekonwertować lampę z USA na EU?

Opublikowano
:D miałem temat zakładać, ale potrzebuję tej samej wskazówki... może ktoś nam pomoże :)? nie musi być za darmo ;)
Opublikowano
Niestety, chyba słaba podpowiedź, z tego co tam popatrzyłem to chyba chodzi ogólnie o lampy... nie kierunki.
  • 5 lat później...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
W dniu 26.09.2018 o 22:11, BaartBarnaba napisał(a):

Cześć,

przerobiłem już swoje lampy tylne (kierunkowskazy + światło przeciwmgielne) teraz czas na kodowanie 😉

Z włączeniem światła przeciwmgielnego nie miałem problemu, zmieniłem 3 parametry i działa.

 

Nie mogę sobie poradzić z zakodowaniem tylnich kierunków. Wiecie co trzeba zmienić (jakie parametry w komputerze) żeby przekonwertować lampę z USA na EU?

Powiedz mi bo mi przerobili lampy i teraz ma jeden kabel w lewej lampie w klapie jako frog ale gdzie to podłaczyć ? bo z kodowaniem sobie poradziłem i mam na desce kontrolkę ale światła brak 

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poprowadzic kabelki/kabelek z BDC.

A jak to jest rozwiazane, ze masz swiatla stopu i migacze, skoro one w aucie z USA ida na jednym kablu?? Teoretycznie z kazdej lampy powinny wystawac dodatkowo po dwa kable po takiej przerobce. W sumie to powinno to byc zrobione po ludzku i w gniezdzie w lampie powinny byc dodatkowe piny, a nie wystawac kable, no ale to juz inny temat.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

nie no stopy mam w body, na jednym kablu, z kierunkami , i tu brakowało, kabli dodali mi je nie na kostce, ale na osobnych kablach, to sobie poradzę, pokombinowałem, i jak włączę światło tylne, przeciwmgłowe, to odpala mi kierunki, już pomarańczowe w klapie, mam  bimercoder ale w zawansowanych, jest po niemiecku i nie wiem które to tylne kierunki, a które mgłowe , a i nie mogę połączyć się kablem enet, z LAN  po USB, tylko za pomocą Vlinka się łączne, i nie mam tylnych lamp, przednie mam, ale tyłu brak lampy mi firma przerobiła

Opublikowano

Zapomniał bym , może komuś się przyda BMW f15 2015 35 i  płytka od świateł nie miała elektroniki SMD na sobie od świateł przeciw mgłowych tył , musiałem ją wymienić na używkę, to tak na marginesie, jak by ktoś szukał czemu mu nie działa, trzeba sprawdzić czy dali elementów SMD pod mgłowymi przód i nawet membrany nie dali z padami ale to dałem ze starego modułu szyb kierowcy e 84 da się dociąć i pasuje 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
W dniu 29.11.2024 o 20:08, mmw napisał(a):

Poprowadzic kabelki/kabelek z BDC.

A jak to jest rozwiazane, ze masz swiatla stopu i migacze, skoro one w aucie z USA ida na jednym kablu?? Teoretycznie z kazdej lampy powinny wystawac dodatkowo po dwa kable po takiej przerobce. W sumie to powinno to byc zrobione po ludzku i w gniezdzie w lampie powinny byc dodatkowe piny, a nie wystawac kable, no ale to juz inny temat.

W klapie masz kostkę i nic nie trzeba przerabiac kable są tylko trzeba dodać jeden przewód do mgłowych ale z lamp w body trzeba dodać kable bo brak ich w kostkach wszystko zrobiłem tylko za h nie moge ogarnąć kodowania by po właczeniu migały pomarańczowe kierunki zamiast tak mi zrobili lampy wysyłkowo może ktoś by zdalnie się połaczył i mi przekodował oczywiścię nie licze ze za darmochę rozumiem wiedza kosztuję jest ktoś chetny ?

Opublikowano

sory zjadłem literki miało być zamias czerwonych stopów bo obecnie włączam tylne mgłowe a swiecą pomarańczowe kierunki 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Kolego. Ja nie wiem w ogole o czym Ty piszesz. Przerabialem kilka takich F15 z USA. Masz dwie metody. Albo ciagniesz kable do kierunkow, zarowno do blotnikow jak i do klapy (czyli 4 sztuki), czyl robisz to tak jak w fabryce, albo uzywasz po jednym kablu od stopu i od przeciwmglowych. Potem laczysz juz w klapie i pomiedzy tylnymi swiatlami dwie strony aby stop i przeciwmgielne chodzily po obu stronach. Pozniej trzeba to odpowiednio zakodowac.

Wg mnie lepiej jest zrobic to po ludzku, tak jak wychodzi z fabryki na Europe, czyli pociagnac 4 kable z BDC i tyle, bo wbrew pozorom, potem tez jest sporo pracy, aby polaczyc strony i kodowac wszystko recznie, wiec suma sumarum wychodzi podobnie czasowo. Oczywiscie trzeba tez wlacznik swiatel wymienic.

Wersja USA, o ile pamietam, ma ogolnie na innych pinach podlaczone te lampy w BDC stad moze Ty tam masz jakies cuda. Trzeba odpowiednio przelozyc piny we wtyczce bazujac na schematach dotyczacych auta europejskiego.

Za kazdym razem gdy ja to robilem, to wlasciciele zakupili po prostu europejskie lampy. Nie mialem nigdy do czynienia z jakimis przerabianymi, wiec nie wiem co tam z czego wystaje itd.

Sprawa jest bardzo prosta wbrew pozorom dla kogos kto ma pojecie co robi.

Edytowane przez mmw
Opublikowano

juz sam zrobiem jest to prostę choć trzeba się na kombinować z kablami wszystkie schematy są w ista kodowanie proste wystarczy włączyć fale na 50 zegary eu mile na km , i śmiga trochę miałem problem z włącznikiem mgłowych bo brakło fabrycznie smd pare kondensatorów 2 tranzystory i 6 rezystorów do wlutowania i co dziwnę nie było membrany z węglowymi stykami ale posują od e 84 podnośnik szyb trochę przyciąć i działa kabelki trzeba było dać 3 szt kierunki body 2 i mgowe 1 załącze zdjęcia możę komuś się to przyda opis na zdjęciach lamp 

L0cJYXfr.png

image.png.5cb0666174c2d7ebf5763e5eed4a1bf1.png

1.PNG

l1.png

l2.png

p1.png

p2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.