Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przymierzam się powoli do kupna e46 w coupe tak do 20 tyś, najlepiej lpg, ew sama benzynka i później samodzielne założenie paliwa dla biedoty ;)

Tutaj rodzi się moje pytanie, widzę w ogłoszeniach sporo tych pięknych samochodów ze swapowanymi silnikami, wiadomo każdy zachwala, że profesjonalnie zrobione, że nic się nie psuje itp.

Czy to jest prawda, czy może te swapy są jakoś bardziej awaryjne, czego można się w takich obawiać (nie chodzi mi o prawidłowy zapis w dowodzie, tylko sprawy czysto mechaniczne)

Unikać takich eksperymentów, czy może wszyscy się niepotrzebnie boją, bo naprawdę nic się nie dzieje?

Chciałbym wiedzieć co o tym sądzicie, czy ktoś może ma jakieś doświadczenia i chciałby się podzielić?

Opublikowano
To tylko zamiana silnika i czasami czesci napedu wiec jesli wszystko jest z tego samego modelu to tylko zdolnosci i stan czlowieka moze to popsuc.Wszystkoo zazwyczaj jest plug n play .Ja bym raczej zwrocil uwage na to czy zawieszenie jest odpowiednie. ASC albo DSC dziala poprawnie i jak auto sie zachowuje.czy licznik i reszta elektroniki jest dopasowana.zakodowana poprawnie .
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.