Skocz do zawartości

320D M47N logi po regeneracji nastawnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam może ktoś rzucić okiem na te logi? nastawnik zregenerowany w firmie specelektro.Przed regeneracją czasami powyzej 160km/h but a auto nie przyspiesza i błąd nastawnika był.


Tutaj zdjęcia i logi


Obroty wolne na postoju :


https://zapodaj.net/7625e750a8604.jpg.html


Wtryski temperatura silnika 86-90stp


https://zapodaj.net/ebee97f9dc3ce.jpg.html


Ekonomizer na 4 biegu zamyka na full


Co zauważyłem tutaj zdjecia,które wychwyciłem z filmu nagranego.Widać jak by lekkie przeładowanie


https://zapodaj.net/3f545d5e0d632.jpg.html

https://zapodaj.net/2fb72e5c243ff.jpg.html


chodzi mi o tą wartośc po prawej stronie 2550 to przeładowanie jest zauważyłem tylko gdy na drugim biegu dam but do końca.Na trzecim,czwartym itp nie zauważyłem,żeby przekroczyło 2499/2500.Na moim wcześniej niezregenerowanym sterowniku pamiętam jak 3 lata temu robiłem live data to na drugim biegu jak dałem but to wartość poleciała do 2800/2900.Tutaj najwięcej co zaobserwowałem to 2550 i ponizej np na 3 biegu but to było 2510


Live DATA




Czy to jest w miarę dobrze? bo nie chciałbym turbiny ruszać :) auto po naprawie przyspiesza dobrze.Jedno co zauważyłem,że na 2,3 biegu but i nie widac w lusterku dymu.Wcześniej na drugim biegu i trzecim to była zasłona


Mańku liczę na Ciebie :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powtórzę się..

Jeździć obserwować :D

Jest w którymś momencie na filmie 4 bieg 2000 rpm i gaz w podłogę bez odpuszczania do 4000 rpm? Takie nagranie byłoby idealne, w sumie jeszcze lepiej 5 bieg, ale może być problem z taką drogą :? idealnie nie jest, ale to nie jest groźne, może trochę geometria przycina się, nagraj jak napisałem i zobaczymy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Panowie pomoże ktoś?


po zamontowaniu nastawnika pojawił się taki piskliwy dźwięk po przekręceniu kluczyka najbardziej słyszalne jak się zapłon wyłącza.No ale odpaliłem auto przegoniłem wczoraj wróciłem i już to się nie powtórzyło myślę sobie może tam coś nasmarowało się czy jak.Ale dzisiaj rano przekręcam kluczyk i znów ten dźwięk.. tylko przy przekręceniu kluczyka i to nie z zawsze co to może być?




Dzwoniłem do firmy powiedzieli,żeby tydzień dwa pojeździć to powinno ustać bo mówią,że tam nowe zębatki są i coś tam coś tam A JAK nie to na ich koszt kurier przyjedzie.Auto jezdzi dobrze przyspiesza itp i znów wszystko rozbierać :duh:


Zauważyłem,że z rana jak silnik zimny to to słychać.Jak się uruchomi auto i przejedzie się tak by silnik się zagrzał itp i wrócę to potem już tego nie ma tak było wczoraj a rano znów było to słychać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.