Skocz do zawartości

E39 520i przewody hamulcowe sztywne wymiana


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o Wasze zdanie w kwestii wymiany przewodów sztywnych. Przede wszystkim wybór - oryginał? nie są miedziane czy takie coś z allegro - miedziane. Miedziane podobno łatwiej i bezpieczniej się gnie przy dopasowywaniu. Oryginały - tak mi powiedzieli w Aso prawdopodobnie nie będzie także dogięty. Gdzieś przeczytałem, że lewy tylny - łączy się nad sankami i jest problem z jego wymianą. Według schematu nie ma łączenia. Generalnie wszystkie w Aso około 80,- za sztukę czyli jakieś 300,- a na allegro 155,-. I jeszcze co zamówić do wymiany? Czy 9, 10, 11 ze schematu obligatoryjnie? Przewody elastyczne kupię zamienniki bo tu różnica w cenie jest astronomiczna.


https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/34_0538-przewod-hamulcowy-tylny-absasct/vBH56650


https://allegro.pl/przewody-hamulcowe-sztywne-bmw-e39-komplet-oem-i6881874471.html


Jeszcze zastanawiam się nad tym by wymienić sztywne tylko tylne, przednie wydają się nie skorodowane. Elastyczne oczywiście 4.

Pozdrawiam.
Opublikowano

Przewody z aso są na metry, tak jak np. uszczelki drzwi i nie będą dogięte, a jedynie skrócone na wymiar.

Metr miedzianego kosztuje koło 9pln + końcówki po 1pln, więc policz sobie mniej więcej czy w bambuko na allegro nie robią. Możliwe, że taniej wyjdzie przejść się do motoryzacyjnego, w którym robią na miejscu z metra. Lepiej brać kilka cm dłuższe, na wszelki wypadek jakby się nie wygięło jak w oryginale (lepiej zrobić pętelkę :D niż jak ma zabraknąć)

Śmiało zakładaj miedziane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.