Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Obecnie posiadam e82 123d, w pelni seryjne.


Zastanawiam się nad regeneracją/modyfikacja turbo w firmie Perun w Warszawie. Czy sama modyfikacja turbosprezarek + program przyniesie korzystne rezultaty? (w postacji hp+, nm+)

Czy konieczna jest modyfikacja ze tak powiem wdechowo/wydechowa?


Jeżeli chodzi o wlot powietrza, to:

Intercooler + sportowy filtr powietrza + usunięcie klapek w dolocie.


Wydech:

downpipe + jakis inny koncowy ?


Dodam ze nie zalezy mi na jakis astronomicznych przyrostach mocy/momentu i nie chciałbym stracic jakos super na komforcie jazdy (dzwiek) oraz mozliwie zminimalizowac ryzyko nieprzejscia badania technicznego pt. brak katalizatora, dymienie, czy sklad spalin.

Opublikowano

Wszystko ORI z ok 240 powinno być , jak nie masz ciśnienia na duże moce to zrób tylko program :D

Nie przerabiaj żadnych turbosprężarek to nie ma sensu bez dalszych modyfikacji :(

Tak jak piszesz trzeba ogarnąć dolot , wylot (końcowego nie ma są dwa przelotowe w środku ), IC , paliwo a to już większa zabawa :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.