Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem na ciepłym silniku e92 325i


michal1993

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Od niedawna jestem właścicielem e92 325i silnik n52. Auto na zimnym silniku np. Gdy rano startuje do pracy kręci max 2 razy i startuje, natomiast jak już silnik jest rozgrzany gdy go zgasze i próbuje ponownie odpalić w niedługim czasie to kręci zdecydowanie dłużej. Na tyle długo i ciężko, ze można odnieść wrażenie jakby miał już nie odpalić. Po odczekaniu jakichś 2h jak już się schłodzi ponownie pali bez problemu. Podejrzewałem akumulator, niedoładowanie, bądź zbyt duży pobór mocy przez wzmacniacz, natomiast gdyby to była przyczyna to przy późniejszej próbie odpalenia problem tez by chyba występował. Czy ktoś może spotkał się już z takim problem? Co może być przyczyna? Probowalem wyszukać odpowiedzi na forum, ale tematy dotyczyły w zasadzie wyłącznie diesli lub silników z lpg.

Będę bardzo wdzięczy za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Komputer i błędy, wygląda na to, że szwankuje jeden z czujników.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer pokazuje tylko błąd spalonej żarówki stop (co się zgadza) oraz coś z czujnikami parkowania (działają ok i w serwisie nie wiedzieli czemu może być błąd). Około miesiąca temu pojawił się check engine, ale zgasł po przejechaniu jakichś 100 km. Po podłączeniu kompa wyszło, ze chyba przywiesila się sonda lambda. Do tej pory błąd nie powrócił, auto cały czas równo pracuje, nie ma spadków mocy. To może być wina sondy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie, przyczyną może być czujnik położenia wału, w tym silniku z tego co kojarzę jest łatwo dostępny, wtedy gdy nie będzie chciał odpalić potraktuj go sprężonym powietrzem z puszki, wtedy wystudzi się i sprawdź czy odpali.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo często przypadłością w tych silnikach z tymi objawami jest zwyczajnie padający rozrusznik.

Poczytaj na necie jest pełno opisów, i filmów na yb. Oczywiście jeżeli to nie starter to następnie do sprawdzenia jest wtyczka czujnika położenia wału, która znajduje się pod plastikową obudową.

20 min ściągania plastików i już możesz sprawdzić czy czasem olej nie przedostał się przez starą uszczelkę do pinów czujnika.

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.