Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powszechnie wiadomo, że bmw hamuje głównie przodem a tył jest raczej awaryjny ... Mówi się w związku z tym, że żadne tarcze [OPRÓCZ ORGINALNYCH] nie wytrzymują na przodzie.... tzn ich trwałość jest w najlepszym razie połowę krótsza niż orginałów ....

 

Czy zgadzacie się z tą opinią ??? :?: :roll:

 

Czy oprócz samych tarcz i klocków jakieś inne części trzeba nabyć przed wymianą ??

 

Co do tarcz na TYŁ ... to czy należy (czy wogóle jest coś takiego) wymieniać "OKŁADZINY HAMULCA RĘCZNEGO" ... myślałem że ręczny jest związany z tylnymi tarczami/ klockami, że nie ma własnego "układu" ... ??????? Wytłumaczcie mi to !?!?! :mad2:

 

Jakich firm tarcze będą najbardziej odporne na przód do BMW ??????

 

Druga sprawa to chip ..... moje autko to BMW 320d (136ps) z 1999 z 140 tys przebiegu (podobno 100% pewnego - sprawdzany komputerowo itd ...)

 

1. Czy przy takim przebiegu w ogóle opłaca się za to brać ??

 

2. Jak ten silnik reaguje na modyfikację ?? i czy jego trwałość bez awaryjność się zmienia .... nie chcę żadnego hard core programu ..... tylko taki typowy albo delikatny ....

 

3. Czy jest ktoś na forum kto takich modyfikacji dokonał ?? podajcie może link do tematu [korzystałem z szukajki i nic nie znalazłem] :doh:

Takie sobie BMW by TTC Kraków ;-)

http://images21.fotosik.pl/401/c4c86dad2f2897d0.jpg

Opublikowano

W e46 tylni zacisk nie jest podlaczony bezposrednio z hamulcem recznym.

Hamulec reczny ma osobny uklad podobny do bebnowego znajdujacy sie w wewnetrznej czesci tylniego rotoru.

 

Najlepsze tarcze na przod to OEM BMW. Najlepsze klocki to Hawk HPS :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.