Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

Podczas ostatniej jazdy zapaliła się kontrolka zwiększenia emisji spalin. Po podłączeniu komputera zdiagnozowany został błąd: 29F4 Konwersja katalizatora, (nieciągły). Błąd został skasowany i był spokój przez około 400 km. Dzisiaj znów się zapaliła i również podczas jazdy. Po ponownym podłączeniu auta pod komputer zdiagnozowane zostały tym razem 3 błedy: 2A59 - Nieznany kod usterki, 2A5B - Nieznany kod usterki oraz 29F4 - Konwersja katalizatora (nieciągły), skan został przeprowadzony programem DELPHI. Tankuje cały czas na tym samym Orlenie. Innych objawów takich jak spadek mocy czy nierówna praca silnika nie zauważyłem. Problem dotyczy e91 318i 129 KM N46. Co to może być? Przejmować się problemem czy może poprostu go obserwować?

Czy kotrolka ta zgaśnie sama czy trzeba ja kasować przez podłączenie komputera? Miał ktoś z Was taki problem? Auto posiadam od 3 miesięcy wiec jest to dla mnie nowy temat. Pozdrawiam

Opublikowano
29F4 oznacza, że skuteczność katalizatora jest zmniejszona, tzn. że kat jest już zużyty. Częstotliwość błędu będzie coraz większa i będzie pojawiał się co 30 - 50 km.
Opublikowano
29F4 oznacza, że skuteczność katalizatora jest zmniejszona, tzn. że kat jest już zużyty. Częstotliwość błędu będzie coraz większa i będzie pojawiał się co 30 - 50 km.

 


A czy ten błąd 29F4 - Konwersja katalizatora może być następstwem błędów 2A59 - czujnik wiodący sterowania skokiem zaworu (taki znalazłem opis błedu na forum) oraz 2A5B - czujnik referencyjny sterowania skokiem zaworu - błąd ??? Czy da sie to jakoś ustalić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.