Skocz do zawartości

Krzysiek494

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 318 i

Osiągnięcia Krzysiek494

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Koledzy czy miał ktoś z was w swoim BMW taki problem? Od jakiegoś czasu zapalała się kontrolka check engine, po podłączeniu komputera wyświetlany był błąd 29F4 - Konwersja katalizatora. Dzsiaj podczas jazdy wyświetliły sie dwie kontrolki ostrzegawcze. Auto jechało normalnie, po podłączeniu do komputera wyświetlone zostały błedy: - 2D07 Przepustnica- potencjometru zespołu przepustnicy - 2CF8 Przepustnica- potencjometru zespołu przepustnicy - 2A83 Vanos wlotu powietrza - 2A67 Valvetronic, usterka wewnętrzna Po skasowaniu tych błędów i jeździe próbnej znów wyskoczyły te same kontrolki ostrzegawcze co wcześniej, auto przy ruszaniu jakby nie miało mocy, po zgaszeniu i ponownym rozruchu silnika kontrolki zgasły, auto zaczeło jechać normalnie a po podłaczeniu do komputera znów pojawiły sie te same kody błedów. Czy do wymiany jest Valvetronic (jeśli tak to czy ktoś sie orjętuje jaki to koszt)? czy do czyszczenia przepustnica?
  2. Poczytaj mój temat https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=343137
  3. Jakiego koloru byla ta chmurka, która zostawiales przy ruszaniu? Ja przy uszczelniaczach mialem objawy niebieskiej chmurki. A czy pewien jestes, ze do Ciebie wchodzi tylko 4L oleju na pełny stan?
  4. Koledzy POMOCY! Podczas jazdy zapaliła się kontrolka zwiększenia emisji spalin. Po podłączeniu komputera zdiagnozowany został błąd: 29F4 - Konwersja katalizatora, (nieciągły). Błąd został skasowany i był spokój przez około 400 km, potem kontrolka znów się zapaliła i również podczas jazdy. Po ponownym podłączeniu auta pod komputer zdiagnozowane zostały tym razem 3 błedy: 2A59 - Nieznany kod usterki, 2A5B - Nieznany kod usterki oraz 29F4 - Konwersja katalizatora (nieciągły), skan został przeprowadzony programem DELPHI (na forum wyczytałem tłumaczenie błędów 2A59 - czujnik wiodący sterowania skokiem zaworu oraz 2A5B - czujnik referencyjny sterowania skokiem zaworu - błąd). Innych objawów takich jak spadek mocy czy nierówna praca silnika nie zauważyłem. Po ponownym skasowaniu błędów dzisiaj znów check sie zapalił, tym razem po przejechaniu około 200 km. Na komputer pojade dopiero jutro (dziś święto) wiec nie wiem czy będą te same błedy (no ale dlaczego miały by być inne). Problem dotyczy e91 318i 129 KM N46. Co to może być? servomotor? jakiś czujnik? katalizator (jak wskazuje jeden z błędów)? gdzie szukać przyczyny żeby zaraz nie wymienić pół auta? Miał ktoś taki przypadek w swoim N46? Czy przy takich błędach auto może wejść w tryb awaryjny (do domu musze dojechać jakieś 250 km). Auto posiadam od 2 miesięcy wiec jest to dla mnie nowy temat. Pozdrawiam!
  5. Z kazdym silnikiem łączy sie ta aplikacja? N46?
  6. w aplikacji Btool Expert masz możliwość obserwowania wszystkich parametrów Do komunikacji z autem ta aplikacja jaki kabel?
  7. Koledzy a czy jest mozliwosc jechania z wyswietlona na liczniku temperatura cieczy chlodzacej i obserwowania wartosci temp czy tez po pewnym czasie menu ukryte sie zablokuje? Czy jesli podczas jazdy bedzie wyswietlona temp z menu ukrytego to w razie "W" kontrolki ostrzegawcze sie wyswietla?
  8. Niestety jakis blad na stronie i nie mozna sprawdzic :( Dzieki za checi :)
  9. Dzięki kolego za rade. Jutro taki zaleje. Orjętujesz sie może ile litrów cieczy wchodzi w uklad w e91 318i 129KM silnik N46?
  10. Koledzy, ponawiam temat. Jutro czeka mnie wymiana węża od chłodnicy i odrazu płynu chłodzącego. Przez wcześniejszego właściciela był zalewany koncentrat: Alpine C11. Jaki płyn zalac? Jaki typ przedewszystkim? G11, G12??? ma to jakieś wieksze znaczenie dla samochodu przy wymianie całej cieczy? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.