Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam podłączone tylko dwie wtyczki do zegarów po prawej i po lewej w środku jest tylko puste gniazdo szukałem wiązki ale nie mogę jej znaleść od czego ona może iść . bo niedziała obrotomierz imam nadzieje że to od tego podłonczenia ,akumulatorki wymienilem

 

dopiero się uczę mam moją bunie od miesiąca

:lol:

Opublikowano
Podaj więcej szczegółów na temat swojego autka. Prawdopodobnie masz wymieniony licznik :roll: tzn. wcześniej miałeś licznik bez obrotomierza (przynajmniej tak wynika z instalacji elektrycznej te dwie wtyczki tylko) :norty: a poprzedni właściciel wymienił licznik na licznik z obrotomierzem i stad te problemy że nie działa :cry2:
Opublikowano
Niestety tu sie nie zgodze z Jarek48100. Te dwie wtyczki wystarczaja w 100% do poprawnego dzialania licznika. Z tego co pamietam to w trzecia wtyczke wyposazone jest auto ktore posiada check.
Opublikowano
jest to 318i z88 tak przynajmniej wynika zpapierów mam analogowy zegarek który też nie działa i oświetlenie samochodu dopiero jak zmostkuje we wtyczce od zegarka to zaczyna świecić :?:
Opublikowano
Centrino skoro mówisz żepowinno wystarczyć dwie wtyczki to będę szukać dalej a jeszcze jedno pytanie czy ekonomizer pobiera prąd z tych małych akumulatorków czy ma jakieś inne zasilanie
Opublikowano

zasilanie ekonomizera w e 30 jest poprzez tą brakujacą wtyczkę. Nie zrozumiałeś mnie poprzednim razem - masz wymieniony licznik twój oryginalny licznik do tej instalacji co masz w samochodzie powinien być bez ekonomizera i obrotomierza ale za to z zegarem.

Chyba że sie mylę.

Mozesz wstawić zdjęcie tych zegarów od strony tych wtyczek?

Opublikowano
zasilanie ekonomizera w e 30 jest poprzez tą brakujacą wtyczkę.
- nieprawda.

 

kolega centrino slusznie zauwazyl ze trzecia srodkowa wtyczka sluzy do podlaczenia ukladu check. oryginalne zegary w moim aucie tez mialy puste trzecie gniazdo mimo ze auto bez checkcotrol. zmienialem zegary na wersje z obrotomierzem - dwie zewnetrzne wtyczki w zupelnosci wystarcza do poprawnego dzialania wszystkich wskaznikow lacznie z obrotomierzem i ekonomizerem.

 

druga sprawa: troche grzebalem przy kilku kompletach zegarow i np zegary motometer mialy w srodku zworke na plytce z akumulatorkami. zmieniajac polozenie tej zworki podajesz lub nie napiecie na uklady obrotomierza. bez napiecia te wskazniki dzialaly tak dlugo jak dlugo starczalo napiecia w tych malych akumulatorkach. po poprawnym ustawieniu zworki wszystko wracalo do normy, lacznie ze wskazaniami wymiany oleju i inspekcji. stad wniosek ze akumulatorki jednak maja cos wspolnego z obrotomierzem.

 

gdyby ktos udostepnil schemat zegarow w e30 to bylbym wdzieczny.

Opublikowano

dzięki niestety nie mogę przesłać narazie zdięcia

czyli muszę szukać w zegarach poszukam tych zimnych lutów morze tam coś znajdę

dzięki za rady i informacje

podwijam rękawy i do zegarów :twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.