Skocz do zawartości

318d Zerwany łańcuch N47D20A a N47D20C - różnice???


xelion

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani
tylko ta głupia usterka kosztuje później (w zalezności od rocznika) ok 15% wartości samochodu

 

Czekaj bo nie nadążam za Twoim tokiem myślowym, wymiana sprzęgła i dwumasu , turbawki czy wtrysków za około 4k każde to jest luzik i wymiana eksploatacyjna, ale już wymiana rozrządu za 4k raz na około 200tys km dyskwalifikuje samochód i nie opłaca sie bo to 15% wartości auta?

 

A myślałem że to ja jestem poyebany :norty:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 214
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

tylko ta głupia usterka kosztuje później (w zalezności od rocznika) ok 15% wartości samochodu

 

Czekaj bo nie nadążam za Twoim tokiem myślowym, wymiana sprzęgła i dwumasu , turbawki czy wtrysków za około 4k każde to jest luzik i wymiana eksploatacyjna, ale już wymiana rozrządu za 4k raz na około 200tys km dyskwalifikuje samochód i nie opłaca sie bo to 15% wartości auta?

 

A myślałem że to ja jestem poyebany :norty:

Wybacz ale wtryski,turbo i dwumas w tym dwumas zalicza sie do wymiany do tych dwóch silników i nie kosztują 4tys tylko mniej , i nie rób ludziom wody z mózgu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jak dobrze wyczytałem -> D20C były montowane od października 2008... czyli praktycznie wszystkie BMW przed tą datą produkcji z silnikami N47 muszą być D20A a te z przebiegami >150kkm są praktycznie miną w najbliższych 50 tys.

... a pytam bo mam na oku albo 2007 full wyposażenie- niby 111 przebiegu, albo z końca 2009 (D20C potwierdzone z tabliczki znamionowej) ale biedne z manualną klimą i małym przebiegiem 50tys, w aso był w 2010

 

(proponuje odpuścić na tym etapie obszerne wywody o niemożliwych przebiegach i mojej naiwności bo zaciemnią tylko wątek)

conajwyżej napiszcie opinie z serii "polak potrafi" - czy mozliwe jest aby handlarz miał możliwość fałszowania wpisów z datą wsteczną w ogólnoeuropejskiej bazie aso?, wydaje mi się ze to nie możliwe... wiec sprowadzony samochód z nieruszonym lakierem i przebiegiem wydrukowanym w trakcie osobistej wizyty w aso przebieg powinien mieć prawdopodobny

 

podsumowując... jesli wszystkie silniki N47 ponizej 10.2008r. to "D20A" to lepiej ich najzwyczajniej unikać... tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ta głupia usterka kosztuje później (w zalezności od rocznika) ok 15% wartości samochodu

 

Czekaj bo nie nadążam za Twoim tokiem myślowym, wymiana sprzęgła i dwumasu , turbawki czy wtrysków za około 4k każde to jest luzik i wymiana eksploatacyjna, ale już wymiana rozrządu za 4k raz na około 200tys km dyskwalifikuje samochód i nie opłaca sie bo to 15% wartości auta?

 

A myślałem że to ja jestem poyebany :norty:

I to raczej nie raz na 200k tylko raz w ogóle.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jak dobrze wyczytałem -> D20C były montowane od października 2008... czyli praktycznie wszystkie BMW przed tą datą produkcji z silnikami N47 muszą być D20A a te z przebiegami >150kkm są praktycznie miną w najbliższych 50 tys.

... a pytam bo mam na oku albo 2007 full wyposażenie- niby 111 przebiegu, albo z końca 2009 (D20C potwierdzone z tabliczki znamionowej) ale biedne z manualną klimą i małym przebiegiem 50tys, w aso był w 2010

 

(proponuje odpuścić na tym etapie obszerne wywody o niemożliwych przebiegach i mojej naiwności bo zaciemnią tylko wątek)

conajwyżej napiszcie opinie z serii "polak potrafi" - czy mozliwe jest aby handlarz miał możliwość fałszowania wpisów z datą wsteczną w ogólnoeuropejskiej bazie aso?, wydaje mi się ze to nie możliwe... wiec sprowadzony samochód z nieruszonym lakierem i przebiegiem wydrukowanym w trakcie osobistej wizyty w aso przebieg powinien mieć prawdopodobny

 

podsumowując... jesli wszystkie silniki N47 ponizej 10.2008r. to "D20A" to lepiej ich najzwyczajniej unikać... tak?

Moim zdaniem należy po prostu wymienić łańcuch i spać spokojnie. Nikomu się po wymianie nie zerwał. A problemy z szuraniem maja też auta 2012 roku.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wymienisz rozrząd w D20A na nowy (kupiony w ASO) - to praktycznie otrzymasz D20C. Do pełnego D20C brakować będzie tylko zębatki wału, no chyba że wał też wymienisz. Z szuraniem to prawda, że nawet w nowych modelach może szurać łańcuch - tak zresztą dzieje się w wielu dieslach, nie tylko BMW. Natomiast szanse na zerwanie łańcucha w D20C są małe, porównywalne do szans na każdą inną usterkę...

Gościu z ASO mówił mi, że u nich D20C pojawiają się tylko na wymianę rozrządu (bo dzwonił łańcuch lub profilaktycznie po większym przebiegu), natomiast D20A mieli kilka z zerwanym łańcuchem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podsumowując... jesli wszystkie silniki N47 ponizej 10.2008r. to "D20A" to lepiej ich najzwyczajniej unikać... tak?

 

Kolego jak nie umiesz sie targowac to odpowiedz jest TAK :cool2: Jak sprzedawaca opusici ci powiedzmy 1,5 k€ ( tak bylo u mnie ) to mozesz brac smialo i za to wymienic co trzeba i spac spokojnie - prawda ?

Wszystko to kwestia $$$, nie ? :8)

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jak dobrze wyczytałem -> D20C były montowane od października 2008... czyli praktycznie wszystkie BMW przed tą datą produkcji z silnikami N47 muszą być D20A a te z przebiegami >150kkm są praktycznie miną w najbliższych 50 tys.

... a pytam bo mam na oku albo 2007 full wyposażenie- niby 111 przebiegu, albo z końca 2009 (D20C potwierdzone z tabliczki znamionowej) ale biedne z manualną klimą i małym przebiegiem 50tys, w aso był w 2010

 

(proponuje odpuścić na tym etapie obszerne wywody o niemożliwych przebiegach i mojej naiwności bo zaciemnią tylko wątek)

conajwyżej napiszcie opinie z serii "polak potrafi" - czy mozliwe jest aby handlarz miał możliwość fałszowania wpisów z datą wsteczną w ogólnoeuropejskiej bazie aso?, wydaje mi się ze to nie możliwe... wiec sprowadzony samochód z nieruszonym lakierem i przebiegiem wydrukowanym w trakcie osobistej wizyty w aso przebieg powinien mieć prawdopodobny

 

podsumowując... jesli wszystkie silniki N47 ponizej 10.2008r. to "D20A" to lepiej ich najzwyczajniej unikać... tak?

 

Czyli wszystkie e90 po Face liftingu powinny miec juz oznaczenie D20C ? bo lifting chyba był jakos od 9/2008? zgadza sie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podsumowując... jesli wszystkie silniki N47 ponizej 10.2008r. to "D20A" to lepiej ich najzwyczajniej unikać... tak?

 

Kolego jak nie umiesz sie targowac to odpowiedz jest TAK :cool2: Jak sprzedawaca opusici ci powiedzmy 1,5 k€ ( tak bylo u mnie ) to mozesz brac smialo i za to wymienic co trzeba i spac spokojnie - prawda ?

Wszystko to kwestia $$$, nie ? :8)

 

jeśli tylko na 100% załatwia to sprawe...

no i kto spuszcza 6 tys. na ok 35tysiącach tak poprostu:) handlarz nigdy (przypuszczam ze nie ma nawet takiej marży) a na prywatną osobę trzeba trafić

... ale jest to jakies wyjście:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podsumowując... jesli wszystkie silniki N47 ponizej 10.2008r. to "D20A" to lepiej ich najzwyczajniej unikać... tak?

 

Kolego jak nie umiesz sie targowac to odpowiedz jest TAK :cool2: Jak sprzedawaca opusici ci powiedzmy 1,5 k€ ( tak bylo u mnie ) to mozesz brac smialo i za to wymienic co trzeba i spac spokojnie - prawda ?

Wszystko to kwestia $$$, nie ? :8)

 

jeśli tylko na 100% załatwia to sprawe...

no i kto spuszcza 6 tys. na ok 35tysiącach tak poprostu:) handlarz nigdy (przypuszczam ze nie ma nawet takiej marży) a na prywatną osobę trzeba trafić

... ale jest to jakies wyjście:)

A kto kupuje szrota za 35 tyś? Normalne auto z rocznika 2008 to prawie dwa razy tyle.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.