Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Temat wałkowany kilkakrotnie. Co jakiś czas lubię przejrzeć swój samochód pod względem błędów i sprawdzić co tam z DPF-em. Odpaliłem dzisiaj w pracy ISTE i zobaczyłem w pamięci błąd 452A. Po lekturze forum doszedłem do wniosku że jest to błąd informujący o zbliżającym się maksymalnym przebiegu dla mojego filtra DPF - dokładnie 32000km. Czyli nic poważnego, trzeba oszukać samochód że ma wymieniony filtr i wszystko. Zacząłem sprawdzać parametry a w szczególności wartości Backpressure i tu dziwna niespodzianka. Na włączonym zapłonie wartości skakały od 0 - 9 mbar. Na wolnych obrotach 3-8, przy 2000obr 19-21 a przy prawie odcince maksymalna wartość to 129. Czy te wartości są ok? Bo z tego co wyczytałem na forum to wyglądają na dobre. Natomiast zastanawia mnie dlaczego na włączonym tylko zapłonie nie wskazuje 0. Czyżby uszkodzenie czujnika? Dodam że ostatnie wypalanie nastąpiło 106km temu a z samochodem nie dzieje się nic niepokojącego, jednak za 3 tygodnie wyjeżdżam na wakacje (ok 4000km) i chcę mieć spokojną głowę. Czy może po prostu zaprogramować mu wymianę DPF i będzie ok?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kup nawet używany czujnik - kosztuje śmieszne kilkanaście zł jak dobrze poszukasz. Podmien i zobacz czy wartości będą pływać. Na samym zapłonie powinna być wartość 0



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.