Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na zdjęciu masz od góry:

- klapy w kolektorze,

- EGR,

- poduszki silnika.

Żaden z nich nie steruje pracą turbiny! Od tego jest nastawnik.

Opublikowano
Za otwieranie lub zamykanie klapek w kolektorze ssącym których pewnie nie ma i pozostał sam elektrozawor.
Opublikowano
Może by się dało tak jak ze sterownikiem świec aczkolwiek trzeba mieć zwinne paluszki. Demontaż kolektora nie powinien zająć więcej niż dwie godziny, youtube napewno pomoże.
Opublikowano
Kolektor demontuj wraz z egr i porządnie wyczyść obie te części. Możliwe że wina nie leży w elektrozaworze tylko egr zatkał syf.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.