Skocz do zawartości

[E93][N54] BMW 335i wypadnięcie zapłonu błąd 10703 i 10713


Wojtaas1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam kolejny problem z moim N54. Ubiegłego tygodnia wypadał mi zapłon na 3 cylindrze. Towarzyszyło temu szarpanie przy przyspieszaniu , pierwsze wrazenie jakby był problem z napędem. Po chwili zalapalem , ze coś z zapalonem. Wymieniłem cewkę na 3 cylindrze (używana) od znajomego z 335i z przebiegiem 30tys km. Cewka idealna , problem ustapil dosłownie na chwile. Wkrecilem ja i znowu błąd. Nie mam teraz dostępu do impy żeby sprawdzić parametry wtrysków. Miałem czasami problem tak jakby z pompa paliwa , ale naprawdę czasami. Czyli odpalanie i nie skręcała się na obroty odrazu tylko tak jakby ledwo odpaliła i już łapała. Na biegu jałowym delikatnie trzęsie budą. Wymieniać znowu cewkę czy wina leży po stonie wtryski lub pompy? Pompa raczej nie. Błąd 10703 i 10713. Bez ingerencji w impe nic nie ruszać narazie ?



po3w7oWgj


poFuTGtYj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis zauważyłem , ze przerywanie występuje na zimnym silniku. Jak rozgrzeje konkretnie silnik , olej osiągnie 110-120C i jej odkręcam nic się nie dławi.



Dzisiaj zamieniłem świece z 3 cylindra na 1 i cewkę z 3 na 2. Błąd nadal bije na 3 cylindrze. Znajomy zadzwonił do elektryka z BMW i trochę mnie przestraszył. Powiedział , ze miał podobna sytuacje z 335i , męczyli się z nią 2 tygodnie , wymienili wszystkie świece, cewki, wtryski i coś jeszcze na końcu okazało się , ze rozrząd przeskoczył. Twierdzi , ze na 90% leży wina po stronie rozrządu. Miał ktoś taki przypadek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Cześć , tak dla uspokojenia , widziałem już dość dużo silników N54 , N55 z różnymi przebiegami i jeszcze nigdy nie widziałem żeby przeskoczył łańcuch .

Co innego wyciągnął się , to już widziałem przy przebiegu 280tyś km :oops:

Jaki przebieg Twojego auta ? Zaglądałeś już kiedyś do kanałów dolotowych ? sprawdzałeś jak wyglądają zawory ? jakie świece masz zamontowane ?

Objawy mogą sugerować różne usterki od mocno zabrudzonych zaworów po uszkodzenie wtryskiwacza .

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.