Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam kolejny problem z moim N54. Ubiegłego tygodnia wypadał mi zapłon na 3 cylindrze. Towarzyszyło temu szarpanie przy przyspieszaniu , pierwsze wrazenie jakby był problem z napędem. Po chwili zalapalem , ze coś z zapalonem. Wymieniłem cewkę na 3 cylindrze (używana) od znajomego z 335i z przebiegiem 30tys km. Cewka idealna , problem ustapil dosłownie na chwile. Wkrecilem ja i znowu błąd. Nie mam teraz dostępu do impy żeby sprawdzić parametry wtrysków. Miałem czasami problem tak jakby z pompa paliwa , ale naprawdę czasami. Czyli odpalanie i nie skręcała się na obroty odrazu tylko tak jakby ledwo odpaliła i już łapała. Na biegu jałowym delikatnie trzęsie budą. Wymieniać znowu cewkę czy wina leży po stonie wtryski lub pompy? Pompa raczej nie. Błąd 10703 i 10713. Bez ingerencji w impe nic nie ruszać narazie ?



po3w7oWgj


poFuTGtYj

Opublikowano

Dzis zauważyłem , ze przerywanie występuje na zimnym silniku. Jak rozgrzeje konkretnie silnik , olej osiągnie 110-120C i jej odkręcam nic się nie dławi.



Dzisiaj zamieniłem świece z 3 cylindra na 1 i cewkę z 3 na 2. Błąd nadal bije na 3 cylindrze. Znajomy zadzwonił do elektryka z BMW i trochę mnie przestraszył. Powiedział , ze miał podobna sytuacje z 335i , męczyli się z nią 2 tygodnie , wymienili wszystkie świece, cewki, wtryski i coś jeszcze na końcu okazało się , ze rozrząd przeskoczył. Twierdzi , ze na 90% leży wina po stronie rozrządu. Miał ktoś taki przypadek ?

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
U mnie na biegu jałowym silnik miał wyskoczyć. Mam n43b20 320i. Zawsze było wypadanie zapłony na 2 i 3 cylindrze. Tylko wymiana wtrysków pomogła.
Opublikowano

Cześć , tak dla uspokojenia , widziałem już dość dużo silników N54 , N55 z różnymi przebiegami i jeszcze nigdy nie widziałem żeby przeskoczył łańcuch .

Co innego wyciągnął się , to już widziałem przy przebiegu 280tyś km :oops:

Jaki przebieg Twojego auta ? Zaglądałeś już kiedyś do kanałów dolotowych ? sprawdzałeś jak wyglądają zawory ? jakie świece masz zamontowane ?

Objawy mogą sugerować różne usterki od mocno zabrudzonych zaworów po uszkodzenie wtryskiwacza .

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.