Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


kilka dni temu usłyszałem dziwne dźwięki spod maski - szybka diagnoza: koło pasowe wału ma bicie (tłumik drgań - 11237572788):


http://www.kabiny.dusko.pl/images/BMWE92335XI1.png

http://www.kabiny.dusko.pl/images/BMWE92335XI2.png

http://www.kabiny.dusko.pl/images/BMWE92335XI3.jpg


Wymieniłem koło pasowe i po tej operacji samochód nie odpala - poniżej raport ISTA-D:


http://www.kabiny.dusko.pl/images/BMWE92335XI-BLEDY-28.06.2018.png



Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale lista błędów oznacza że rozrząd się przestawił? +coś się podziało z immo / ECU?

Opublikowano
Wymiana koła pasowego tylko z blokadą.

 

Hm... z racji braku odpowiednich narzędzi jestem zmuszony oddać samochód do serwisu BMW... teraz muszę się liczyć z kosztami wymiany koła pasowego oraz ponownego ustawienia rozrządu... człowiek całe życie uczy się na błędach...

Opublikowano

Dlaczego wymiana koła pasowego tylko z blokadą? Przecież koło pasowe napędza tylko osprzęt silnika, który nie jest zależny od rozrządu?

Czy się mylę? Jak zerwie się pasek to też ustawiam zgodnie z rozrządem? Chyba nie...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo kręcenie się w złą stronę nie służy tym silnikom.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Bo kręcenie się w złą stronę nie służy tym silnikom.

 

Zakupiłem zestaw blokad, wszystko zostało ustawione ale dalej nie odpala. Dodatkowo NIE wyświetla żadnych błędów po kilku próbach odpalenia...


EDIT1:

Wszystko już jest tip-top, oto filmik który wszystko wyjaśnia:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.