Skocz do zawartości

KuKiKaZMaN

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 335xi N54B35
  • Lokalizacja
    Bochnia

Osiągnięcia KuKiKaZMaN

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Zakupiłem zestaw blokad, wszystko zostało ustawione ale dalej nie odpala. Dodatkowo NIE wyświetla żadnych błędów po kilku próbach odpalenia... EDIT1: Wszystko już jest tip-top, oto filmik który wszystko wyjaśnia:
  2. Hm... z racji braku odpowiednich narzędzi jestem zmuszony oddać samochód do serwisu BMW... teraz muszę się liczyć z kosztami wymiany koła pasowego oraz ponownego ustawienia rozrządu... człowiek całe życie uczy się na błędach...
  3. Witam, kilka dni temu usłyszałem dziwne dźwięki spod maski - szybka diagnoza: koło pasowe wału ma bicie (tłumik drgań - 11237572788): http://www.kabiny.dusko.pl/images/BMWE92335XI1.png http://www.kabiny.dusko.pl/images/BMWE92335XI2.png http://www.kabiny.dusko.pl/images/BMWE92335XI3.jpg Wymieniłem koło pasowe i po tej operacji samochód nie odpala - poniżej raport ISTA-D: http://www.kabiny.dusko.pl/images/BMWE92335XI-BLEDY-28.06.2018.png Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale lista błędów oznacza że rozrząd się przestawił? +coś się podziało z immo / ECU?
  4. Tu masz temat na który znajdziesz odpowiedz viewtopic.php?f=48&t=319166 Dziękuję :)
  5. Siemka, takie pytanie - jaki prostownik podpinacie do programowania / kodowania z ISTA-P + iCOM A2? podłączyłem impulsowy, ładuje 12,5V ale pisze że wymaga minimum 13V. Nie ma po co pisać dużymi literami wszyscy umieją czytać i ślepi też nie są , podkreślamy tylko najważniejsze elementy. Moderator
  6. Tutaj jest instrukcja - jak przy pomocy ISTA/D zakodować nowy akumulator: https://www.youtube.com/watch?v=OqHFMmQLHfg Temat załatwiony - akumulator zakodowany. 1. Poprzez ISTA/D można programować podzespoły ale TYLKO przy użyciu fizycznej głowicy iCOM'a (nie da się przez kabel K+Dcan). 2. W ISTA/P jest prosty tutorial - proces wymiany akumulatora, wystarczy postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. W taki oto sposób zarejestrowałem wymianę akumulatora oraz zmieniłem typ ze zwykłego na AGM.
  7. Czy ktoś może to potwierdzić? Widziałem jakieś instrukcje to zakodowania nowego akumulatora poprzez INPE, czy można to zrobić na ISTA D, czy wymagana jest ISTA P?
  8. Skasowałem błędy, NIE kodowałem nowego akumulatora, przejechałem kilkaset metrów i wszystkie komunikaty znikły, wszystko wróciło do normy i samochód jeździ normalnie. Słyszałem o tym kodowaniu akumulatorów, ale czy muszę to zrobić, skoro już wszystko działa?
  9. Witam, dzisiaj wymieniłem akumulator w pojeździe BMW E92 335xi 2008 (USA) z oryginalnego zwykłego na AGM, po odpaleniu wyświetla się komunikat: "4x4 i DSC - niesprawne". W ISTA+ wyświetla: "VTG 0055C3 VTG - Aktywowana regulacja trybu awaryjnego napędu na cztery koła. Brak zdefiniowania zadanych momentów obrotowych DSC". http://star266.com/images/E92%20335XI%20-%20VTG%200055C3.JPG Teraz, kiedy zaczęła się zima, zastanawiam się czy mogę jeździć z tym komunikatem (zdaję sobie sprawę że DSC i 4x4 nie będą działać), oraz jak to naprawić? (podpiąłem stary akumulator, ale błąd dalej jest obecny). Pozdrawiam.
  10. Witam, pojazd: BMW E92 335xi 2008 USA, reflektory zostały zmienione na EU (przez poprzedniego właściciela - importera), oryginalnie w USA były Dynamic Xenon, europejskie też zostały takie założone. Byłem ostatnio w warsztacie w celu wyregulowania świateł, niestety gość stwierdził że można je tylko wyregulować w pionie (wysokość), natomiast w poziomie się nie da - nie znalazł odpowiedniego pokrętła i tutaj jest może pytanie - czy skrętne reflektory ksenonowe mają regulacją "mechaniczną" w poziomie, czy to ma ustawiać sterownik? Wyszła hipoteza, że reflektory nie zostały zmienione, tylko same klosze, bo w USA światła świecą symetrycznie i tam się nie reguluje ich w poziomie i dlatego nie ma tego drugiego pokrętła. W załączniku foto mojej lampy: http://star266.com/images/BMW%20E92%20335xi%202008%20USA%20-%20Dynamic%20Xenon%20-%20AHL%20(reflektory%20zmienione%20na%20EU).JPG
  11. Kupiłem ten interfejs za 150 PLN na Alledrogo, sprzedawca twierdzi że lepszego nie ma (choć to wygląda jak chińska tandeta). Często sprzedają takie trefne interfejsy, które mają niby wszystko ogarnąć, a działają dobrze tylko na starych modelach BMW? P.S - zamówiłem już interfejs od Kamila :)
  12. Kabel K+Dcan ma przełącznik do pinów 7 i 8 (próbowałem na obydwu - brak efektu). Rozumiem że mam rozkroić wtyczkę i je zlutować?
  13. Witam, w pojeździe E92 335xi 2008 (z USA) nie mogę wykonać diagnostyki kablami K+Dcan w zestawie z INPą. Tym zestawem diagnostyka w E39 523i 1999 idzie bezproblemowo (w E39 wykrywa Ignition i Battery, w E92 już nie). Dodatkowo posiadam taki tester Creator C310, on działa częściowo - silnik czyta prawidłowo, ale innych podzespołów już nie (w E92, bo w E39 wszystko czyta). Byłem na diagnostyce w okolicznym warsztacie, nie wiem jaki mieli diagnoskop ale podłączyli się bezproblemowo i mieli dostęp do modułów które chciałem sprawdzić (silnik, airbag, HiFi, klima). Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją?
  14. Witam, Silnik w BMW E92 335xi 2008 (n54b35) nierówno pracuje gdy jest zimny, po osiągnięciu temperatury dalej są odczuwalne drgania ale już znacznie mniejsze. Podłączyłem diagnoskop (na zimnym silniku) zaraz po odpaleniu i wyświetla się: Lambda przez katalizatorem 1 --- === Lambda przez katalizatorem 2 --- === Lambda za katalizatorem 1 --- 0,75V Lambda za katalizatorem 2 --- 0,00V (ogólnie błędów silnika BRAK) Proszę mnie poprawić jeśli się mylę, ale sondy za katalizatorem regulują mieszankę paliwową? Czy może to być przyczyną nierównej pracy silnika (po przysłuchaniu się wydechowi wyraźnie słychać że jedna strona szarpie, druga chodzi dużo łagodniej)? Zamierzam dobrze rozgrzać samochód i sprawdzić odczyty, - wyniki podam wieczorem. Dodatkowo chcę wymienić wszystkie świece zapłonowe (dla pewności, bo poprzedni właściciel jeździł 2 lata i nigdy ich nie wymieniał)
  15. Rheingold 4.01.22 Standalone / PSDZDATA 4.01.22 [2016] - najnowsza dostępna wersja (torrent): Kolego bez przesady, takie info to na PW a nie oficjalnie na stronach BMW Klub Polska. Moderator
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.