Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Poniżej przesyłam prośbę kolegi, który zakupił niedawno bmw e60 520i i ma dość kosztowny problem. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.


"Witam. Kupiłem bwm e60 520i 2004 rok 226k przebiegu. Po wizycie u mechanika stwierdzono jakies odglosy z rozrzadu. Mechanik zadecydował o sprawdzeniu. Przy tych czynnościach uszkodził uszczelkę pod głowicą twierdząc ze w tym modelu nie da się inaczej sprawdzić. Oczywiście koszty narosly do kolosalnej dla mnie kwoty 3000 zl. W sklad tych napraw wchodzi: nowy rozrząd, uszczelka pod głowice, śruby, koszty związane z regeneracją glowicy. Moje pytanie brzmi: czy zeby wymienic kompletny rozrząd w tym silniku potrzebny jest demontaż glowicy? Mam wrażenie, że z powodu braku odpowiedniej wiedzy mechanik uszkodził uszczelkę i chce mnie obarczyc wszystkimi kosztami. Pozdrawiam"

Opublikowano

A jak to wygląda z technicznego punktu widzenia?

Co dzieje się z uszczelką podczas zdejmowania osłony rozrządu?

Dekiel mógł zostać źle zdemontowany czy nawet niepotrzebnie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dekiel mógł zostać źle zdemontowany czy nawet niepotrzebnie?

Do sprawdzenia ro zrzadu trzeba zdemontowac dekiel i uszczelke dekla wymienic ale to sa groszowe sprawy natomiast z uszczelka pod glowica nic sie nie dzieje i ma zostac nie tknieta.

Nawet nie jestem sobie w stanie wyobrazic jak ja mozna uszkodzic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.