Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na samym poczatku chcialbym sie przywitac ze wszystkimi uzytkownikami i przepraszam za brak polskich znakow, nie mam mozliwosci ich wpisywania.


Od niedawna jestem szczesliwym uzytkownikiem e38 na ktora nie moge narzekac, lecz mam jeden problem. Mianowicie mam problemy z nawiewem, regulacja temperatury i miejsce nawiewu tj. szyba, nogi itd. dziala tylko po stronie kierowcy. Po stronie pasazera grzeje tylko na nogi, i tylko gorace powietrze. Szukalem odpowiedzi za pomoca opcji ´szukaj´ lecz nie znalazlem odpowiedzi. Mial ktos, juz moze taki problem? Pozdrawiam.

Opublikowano

Od jakiegoś czasu mam to samo.Dodam ze mam nowe elektrozawory i panel klimatronika działa prawidłowo.

Miałem niedawno e38 na części i z niej wyciągnąłem cały ten układ grzewczy który pracowal idealnie i chce go wymienić w całości .

Jest on dosyć skomplikowany i myśle ze u mnie nie działa prawidłowo sterowanie powietrzem - nieotwierające sie klapki sterujące powietrzem,a ponadto motor tez juz sie kończy bo nie ma takiej wydajności jak wczesniej.

Opublikowano
U mnie motorownia napewno daje rade i długo jeszcze polata (udokumentowany przebieg 256kkm) tylko jeśli mam zrobić z pasażerem obok 1200km to trochę nie zbyt komfortowo może się czuć pasażer... Czy wymiana elektrozaworow jest długa, trudna i skomplikowana? Czym dokładnie one sterują? Sorki ale to moje pierwsze bmw także nadal się uczę. Mechanikę i elektryke w autach mniej więcej pojmuje także chciałbym spróbować zrobić to samemu tylko od czego zacząć?
Opublikowano

Zacznij od elektrozaworów .Dasz rade bez problemu.Trzeba je zregenerować .

Elektrozawory sterują ciepłym i zimnym powietrzem.Sa dwa wiec jak np jeden jest zacięty to

nie masz ogrzewania na jednej stronie to tak w skrócie -temat wałkowany na wszystkich możliwych forach .


U siebie rozwiązałem problem.Winny był jednak panel sterowania .

Wyciągnąłem taki sam z innego e38 czyli z przedlifta i z takimi samymi numerami na naklejce z tylu.

Podmieniam i co? Wróciło wszystko,motor ożył :),ale kompresor klimy sie nie zalancza,wentylator klimy również stoi w miejscu (powinien wystartować po naciśnięciu śnieżki ),brak napięcia na kostce od wentylatora klimy :(

Wiec wyjolem panel spowrotem,odpaliłem silnik,włożyłem stary panel ,wcisnolem Śnieżkę i znów podmieniłem

na nowy ale tym razem na pracującym silniku z włączona klima i wszystko wróciło :) wszystko śmiga :) Nowy panel działa

bezproblemowo,wszystkie funkcje :) Happy end :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.