Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie, od jakiegoś czasu mam problem z bmw e90 118i a mianowicie podczas dodawania gazu na pierwszych biegach silnik "zajączkuje" - objawy takie jakby dawka paliwa po naciśnieciu gazu była za mała. Problem jest na tyle dziwny, że nie występuje zawsze. Po wielu "bojach" z inpą podjechałem do kumpla na normalny komputer i oto jakie błędy wyskoczyły:

1. 2F11 - żaluzja chłodnicy w górę, nieciągły,

2. 3071 - synchronizacja cylindra poprzez rozdział mieszanki w cylindrach, cylinder 2, nieciągły

3. 2AF4 - czujnik tlenku azotu, elektryczny, nieciągły

4. 2AF2 - czujnik tlenku azotu, sonda lambda liniowa, nieciągły

5. 2AF6 - Czujnik tlenku azotu, podwójna sonda lambda, nieciągły.


I teraz pytanie - błąd nr dwa to mogą być świece? Bmw ma przejechane 140k od nowości i świece nie były ruszane... dodatkowo czy te czujniki będą do wymiany? z góry dzięki za naprowadzenie z tematem.

Opublikowano
Wymień swiece-nie zaszkodzi.Czy dzieje sie coś jak na pracującym silniku odlączanczasz po kolei cewki?Ktory rocznik samochodu,silnik N43?W tych silnikach jest sonda NOX,poszukaj w necie jest sporo tematów
never again N46
Opublikowano
Wiesz co, nie próbowałem z tymi cewkami ale szukając w necie po nr. problemu wlasnie wyszlo ze ktos wymienil swiecie i dziala. Tak to będzie ten N43. A o co do sondy to poszukam, zobaczymy
Opublikowano
Ogółem w tych silnikach padają cewki,wiec wymień świece i spraedzaj cewki po kolei.
never again N46

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.