Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie chce marnowac paliwa ale on powinien sam sie wypalic z tym ze mi sie wydaje ze cos jest nie bo byl zaprogramowany na 200tys nowy dpf i jak sie wchodzi na zegarach to calY CZAS pokazuje 200 nic nie schodzi to tex jest dziwne

 

U mnie też w zegarach pokazuje cały czas 200 tys, a w aplikacji systematycznie się zmniejsza.


Jeśli pojawiają się jakieś błędy w ECU uniemożliwiające wypalanie to trzeba to naprawić. Można też w trakcje jazdy kasować błędy i zmusić ECU w rozpoczęcia procedury.


Mam różne auta z DPF i uważam, że ten w BMW jest akurat bardzo dobry. Auto po prostu musi być sprawne.

Opublikowano
No zobaczymy tylko najgorsze jest to ze podpinalem go tydzien temu i nie mial zadnych bledow elektronik musi to obadac dlaczego on sie sam nie chce aktywowac mam nadzieje ze sie uda ten temat zalatwic i wypali sie w trakcie jazdy bo nie wyobrazam sobie znowu ponosic tak kosmicznych kosztow czyszczenia mechanicznego.
Opublikowano
Dpf będzie zapychany jeśli turbo będzie lało olejem :) odepnij rurę intercoolera i sprawdz czy nie stoi w niej olej
Opublikowano
Turbo ok, dpf normalne ze sie zapycha ale ma sie cyklicznie wypalac a tu jest jakis problem w programie cos namieszane jest bo nie chce sie sam wypalic w czasie jazdy. ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź korekcje, możliwe, że przyczyną problemów z dpf są wtryskiwacze.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Udało się zdiagnozować problem. Wymieniony został czujnik temp spalin. Ponieważ nie aktywowało się automatycznie wypalanie z uwagi na brak osiągniętej temp spalania czy coś takiego hihi :) Przy okazji czyszczenia i auto śmiga. :D
Opublikowano
Załącza się sam jak osiągnie temp spalin. U mnie zazwyczaj na autostradzie, ale jak jedziesz jakas trasa bez zatrzymywania to tez CI sie wypali. Średnio co 400/500km powinien sam sie wypalac. A ten czujnik od temp w zaleznosci jakiej firmy wezmiesz od 200 w górę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kupiłeś zamiennik? Jakiej firmy? Nikt nie zwrócił uwagi na niewłaściwą wartość z czujnika albo jej brak?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Pytasz o zamiennik w sensie ze o dpf czy czujnik? DPF JEST Fabrycznie Nowy zamawiałem z Anglii (1800zł mnie wyszedł) bo dowiedziałem się, że JMJ jest słaby. A ten ma mój znajomy już 2 rok sprawdził się więc też się zdecydowałem. Najwidoczniej nikt tego wtedy nie sprawdził. Ważne że wszystko było wymienione i wyczyszczone ponownie bez kosztów i odpukać sprawdza się,
Opublikowano
Kolego wiem ze zapchany chodzi o to czy jak wjade na autostrade to zacznie sie wyapalac???

 

nie jestem wielkim znawcą tematu, jednak miałem podobną sytuacje i może Ci to cos podpowie. Co prawda DPF u mnie nie był wymieniany a wypalany i nawet po pierwszym wypalaniu w warsztacie po mniej wiecej 15km na autostradzie znowu pokazywał DPF na komputerze i co gorsza włączał sie w tryb awaryjny 1200obr i wyzej niz 100km/h nie podskoczył. Wiec jezeli komputer ci pokazuje DPF to moze u ciebie stac sie podobnie. Zanim zdążyłem po kilku dniach dojechać do mechanika okazało sie ze DPF byl tak zapchany ze wydech przeniósł sie pod fotel pasażera i pod wpływem ciśnienia szukał ujścia. Po szybkim spawaniu i drugim wypalaniu przy wyższych obrotach trochę pokopcił i jak ręką odjął. Wiec moze uklad wydechowy przy DPFie gdzies przypchalo na nie koniecznie sam DPF?!

Opublikowano
U mnie był problem z osiągnieciem temp spalin walniety był czujnik. Teraz cyklicznie sam sie wypala dpf srednio co 600km , o dziwo wczoraj sie wypalil juz przy osiągnięciu 450stopni, na odcinku 10km Co prawda sadzy było mało po 15g ale z uwagi pewnie na długi już czas od ost wypalania wymusił sam. DUżo pomógł mi program btool Expert i porady samego twórcy :) Bardzo fajna sprawa można to wszystko na bieżąco sledzic i kasować błędy co wydaje mi sie absurdalne jezdzic co miesiac czy 2 do mechanika zeby skasowal bo dpf jak zlapie jakikolwiek blad juz ci sam nie wypali a tak jak jest czysto w eku i wszystkie czujniki sa ok to nie musisz sie martwic tym ze masz dpf.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.