Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam w swoim touringu zawieszenie pneumatyczne.

[BAD] oczywisci nisko siedziala, wiec podpialem Inpe i wyszedl blad EHC error freq 31

1 sensor hintenlinks.

Blad skasowalem, ale nic to nie dalo.

Wiec podpialem INPE i wymusilem podniesienie tylka.

Dziala i trzyma teraz prawidlowa wysokosc.

Wedlug INPY uszkodzony jest prawy czujnik. Mial 1.75 V a lewy prawie 5 V.

Teraz INPA nie pokazuje zadnego bledu, jednak kontrolka na desce sie swieci (Byc moze nie podpompowalem tylu tak samo)

Pytanie: walniety jest czujnik z prawej strony (sadzac po odczytach z INPY) czy to cos innego?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błąd dotyczy lewego czujnika.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

maly update:

chyba jednak to prawy czujnik.

Postawilem auto na prostym, zmierzylem odleglosc od srodka felgi do karoserii i mniej wiecej tak ustawilem auto zeby bylo rowno z obu stron - chodzi o tyl.

Manualnie w Inpie podnioslem tylek.

Nastepnie wylaczylem assembly mode bo bylo wlaczone.

Kontrolka zgasla. Auto trzymalo wysokosc.

Zrobilem mala jezde probna i juz w czasie ruszania auto opadlo z prawej strony i zapalila sie kontrolka zawieszenia.

Z lewej strony mam od srodka felgi mierzac 39 cm (felgi 17) a z prawej 37.

Inaczej: miedzy kolo a rant karoserii z lewej wkladam 3 palce, z prawej tylko dwa.

wrocil blad czujnika:

1 sensor hinten links

Error frequency:31

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.